کد خبر : 1897541 | 06 فروردين 1402 ساعت 12:34 | 35.9K بازدید | 55 دیدگاه

فوق‌ستاره آرژانتینی به عربستان نمی‌رود

جذب مسی منتفی شد، الهلال این‌بار به‌دنبال نیمار!

برخی از رسانه‌ها و خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال از انصراف این تیم برای خرید لیونل مسی خبر می‌دهند.

جذب مسی منتفی شد، الهلال این‌بار به‌دنبال نیمار!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که این روزها اخبار زیادی پیرامون آینده لیونل مسی و پیوستن او به الهلال منتشر می‌شود، اکنون برخی از رسانه‌ها و خبرنگاران نزدیک به این تیم عربستانی، از انصراف آبی‌های ریاض برای عقد قرارداد با فوق‌ستاره دنیای فوتبال خبر می‌دهند.

وب‌سایت سعودی اسپورت در این خصوص نوشت که هیئت‌مدیره باشگاه الهلال به ریاست فهد بن نافل تصمیم گرفت از قرارداد با لیونل مسی اسطوره آرژانتینی انصراف دهد. مسی 35 ساله تا 30 ژوئن 2023 با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه قرارداد دارد؛ ولی طرفین برای تمدید آن به توافق نرسیده‌اند.

همزمان با نزدیک‌شدن به پایان قرارداد کاپیتان تیم ملی آرژانتینی با تیم پاریسی، باشگاه الهلال پیشنهادی تاریخی به اسطوره آرژانتینی داد. سعودی اسپورت نوشت که الهلال حاضر شده مبلغ باورنکردنی 300 میلیون یورو برای یک فصل را به مسی پرداخت کند.

1834933

در همین زمینه، عیسی المسمار، روزنامه‌نگار ورزشی و نزدیک به باشگاه الهلال، پس از ضعیف‌شدن شانس حضور مسی در عربستان، از "انصراف" مدیریت قهرمان آسیا از عقد قرارداد با مسی خبر داد.

المسمار از طریق حساب رسمی خود در توئیتر فاش کرد که پس از اظهارات ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و تحرکات باشگاه بارسلونا برای جذب مسی، الهلال نیز از این معامله کنار کشیده است.

الخلیفی اعلام کرد که مدیریت این باشگاه در حال تلاش برای تمدید قرارداد با مسی است؛ درحالی‌که بارسلونا نیز سعی می‌کند اسطوره آرژانتینی را متقاعد کند تا به این تیم بازگردد.

این روزنامه‌نگار ورزشی اشاره کرد که مسئولان الهلال در حال حاضر به‌دنبال جذب یک بازیکن بزرگ بین‌المللی در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو هستند.

سعودی اسپورت در پایان نوشت: شایان ذکر است که گزارش‌های داخلی و بین‌المللی تأیید می‌کنند بازیکن بزرگی که الهلال به‌جای لیونل مسی در پی جذب اوست، جادوگر برزیلی، نیمار جونیور، وینگر پاری‌سن‌ژرمن است.

دیدگاه‌ها