کد خبر : 1897559 | 06 فروردين 1402 ساعت 13:08 | 17.7K بازدید | 4 دیدگاه

صادق محرمی باید از صفر شروع کند

صادق محرمی به نظر در تیم ملی امیر قلعه‌نویی باید از صفر شروع کند، چرا که او برای حضور در ترکیب ثابت این تیم یک رقیب جدی و آماده دارد.

صادق محرمی باید از صفر شروع کند

به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست سابق تیم پرسپولیس، در سال‌های اخیر کمتر دچار فراز و نشیب شده است. بازیکن آرام و بی‌حاشیه‌ای که بعد از بازی در ترکیب تیم زیر 23 سال ایران پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و در دوره مربیگری دراگان اسکوچیچ با توجه به عدم دعوت این مربی از رامین رضاییان بدون رقیب بود و در بیشتر بازی‌ها به میدان می‌رفت. حضور ثابت و تاثیرگذار در ترکیب دینامو زاگرب کرواسی هم به صادق محرمی کمک کرد، در سال‌های اخیر پای ثابت دعوت به تیم ملی و بازی در ترکیب ایران باشد.

امیر قلعه‌نویی در بازی با روسیه از رامین رضاییان در سمت راست خط دفاعی و از احسان حاج‌صفی در جناح چپ خط دفاعی استفاده کرد و این ترکیب اولیه او برای تیم ملی است. این بدین معنی است که صادق محرمی برای بازی در ترکیب ثابت این تیم کار سختی پیش رو دارد و به نوعی باید از نقطه صفر شروع کند. البته با جدیت و سختکوشی که از صادق محرمی پیش رو داریم، او به این اتفاق راضی نخواهد شد و در یک کلام تلاش خواهد کرد که جایگاهش را در تیم ملی حفظ کند و بدون شک این رقابت هم به سود صادق محرمی است و هم رامین رضاییان و حتی موجب می‌شود، بازی‌های بهتری از این دو بازیکن در تیم باشگاهی ببینیم. صادق محرمی این موقعیت را در جام ملت‌های قبلی هم تجربه کرد؛ در دوره‌ای که کارلوس کی‌روش، رامی رضاییان را برای بازی در جناح راست خط دفاعی ترجیح می‌داد. به طور حتم اکنون صادق محرمی تبدیل به بازیکن باتجربه‌تری شده است و شانس بیشتری دارد تا در این رقابت جای خود را پیدا کند.

دعوت از بیش از 30 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی در حالی که به خوبی می‌دانیم چند بازیکن خوب و شایسته هم پشت خط مانده‌اند، یعنی امیر قلعه‌نویی بیش از یک تیم می‌تواند در اردو داشته باشد و این به او اجازه می‌دهد، با اجرای ایده‌های مختلف در پی ماجراجویی در جام ملت‌ها باشد.

دیدگاه‌ها