کد خبر : 1897566 | 06 فروردين 1402 ساعت 13:34 | 16.8K بازدید | 16 دیدگاه

خبر بد برای رئال: کورتوا با مصدومیت برگشت

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی بلژیک را ترک کرده است.

خبر بد برای رئال: کورتوا با مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت‌های متعدد بازیکنان رئال مادرید در این فصل به کابوسی برای کارلو آنچلوتی تبدیل شده و حالا این اتفاق بار دیگر برای کورتوا رخ داده است. 

این بازیکن که پیش از این هم به دلیل مصدومیتی که در جریان گرم کردن پیش از بازی برایش پیش آمده بود نتوانست در چند بازی درون دروازه تیمش قرار بگیرد، حالا با مصدومیت دیگری مواجه شده است.

او پس از بازی برابر بارسلونا که با شکست 1-2 رئال به پایان رسید، به اردوی تیم ملی بلژیک پیوست تا این تیم را در دیدارهای پیش رو همراهی کند. 

کورتوا در بازی تیم ملی کشورش برابر سوئد در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا که با پیروزی 0-3 این تیم همراه شد هم در زمین حاضر بود اما پس از آن اعلام شد که قرار نیست در بازی دوستانه برابر آلمان که سه‌شنبه شب برگزار خواهد شد به میدان برود. 

1800022

در ابتدا دلیل این موضوع اعلام نشد و حتی هواداران رئال از اینکه دروازه‌بان تیم‌شان قرار است مدت زمان بیشتری استراحت کند ابراز خوشحالی کردند اما حالا مشخص شده که این تصمیم دلیل دیگری داشته است.

این بازیکن به دلیل کشیدگی جزئی در ماهیچه پایش قادر به همراهی تیم ملی بلژیک نیست و به همین دلیل اردوی این تیم را ترک کرد تا به مادرید برگردد و درمانش را تحت نظر کادر پزشکی این تیم آغاز کند.

هنوز گفته نشده که مدت زمان مصدومیت او چقدر است و آیا ممکن است در دیدارهای آینده رئال مادرید غایب باشد یا خیر.

دیدگاه‌ها