کد خبر : 1897613 | 06 فروردين 1402 ساعت 18:03 | 171K بازدید | 32 دیدگاه

رونمایی از کاپیتان تازه و مصدومیت یک ستاره

گزارش اختصاصی از برد مخفیانه پرسپولیس!

اولین بازی سال برای پرسپولیس با گلزنی مهدی عبدی و برتری مقابل حریف همشهری همراه بود.

گزارش اختصاصی از برد مخفیانه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی عصر امروز در دیداری دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی تهران مقابل پرسپولیس قرار گرفتند و این بازی در نهایت با برتری سرخ‌پوشان به پایان رسید.

در این بازی مهدی عبدی کاپیتان پرسپولیس بود تا این بازیکن با وجود حضور عالیشاه و کمال، فرصت کاپیتانی در یک بازی دوستانه را به دست آورد.

برای پرسپولیس در این دیدار دوستانه، مهدی عبدی و سعید صادقی گلزنی کردند. نکته جالب این‌که صادقی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

1835777

گل مهدی عبدی روی اشتباه مدافع پیکان به ثمر رسید. این اشتباه باعث شد بازیکنان پرسپولیس در سمت راست صاحب توپ شوند و ارسال کنند تا کاپیتان امروز سرخ‌پوشان دروازه حریف را باز کند.

دقایقی بعد هم سعید صادقی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با فریب دروازه‌بان حریف موفق شد گل دوم تیمش را بزند تا نیمه اول با پیروزی 2-0 قرمزها به پایان برسد.

همچنین تک‌گل پیکان را محمد بلبلی به ثمر رساند تا اختلاف کاهش یابد. در صحنه گل توپ از سمت چپ روی دروازه پرسپولیس ارسال شد و بلبلی توانست ضربه آخر را به دروازه سرخ‌پوشان بزند.

1835774

در این دیدار دوستانه، پیکان موقعیت‌های زیادی به‌خصوص در نیمه دوم به‌دست آورد؛ اما با بدشانسی این فرصت‌ها از دست رفت. همچنین احمد گوهری چند فرصت خوب را از بازیکنان پیکان گرفت و پیروزی تیمش را حفظ کرد.

پرسپولیس نیز چند فرصت داشت که بازیکنان این تیم نتوانستند فرصت‌ها را تبدیل به گل کنند. با این حال نکته جالب این بود که یحیی گل‌محمدی از اواسط نیمه دوم به بازیکنان جوان خود میدان داد و مهره‌های تیم امید خود را تست کرد.

مجتبی حسینی نیز بعد از دقایقی چند بازیکن اصلی خود را بیرون کشید و به نفرات ذخیره فرصت داد تا آن‌ها نیز در این بازی دوستانه امکان تقابل با بازیکنان پرسپولیس را داشته باشند.

1835775

نکته دیگر این بازی حضور محمد عمری در زمین بود و این مهاجم در بازی با پیکان به میدان رفت تا مشخص شود مصدومیت او جدی نیست و این بازیکن می‌تواند در بازی با مس رفسنجان تیمش را همراهی کند.

همچنین در نیمه دوم یحیی گل‌محمدی به لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته فرصت داد و برای اولین بار زوج خط حمله خارجی خود را در دیداری دوستانه به کار گرفت.

از مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ کسی در استادیوم کاظمی حاضر نبود اما ابراهیم شکوری، قائم‌مقام و عضو هیئت‌مدیره پیکان، در این بازی حضور یافت.

1835778

همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس، با وجود حضور در استادیوم کاظمی برای پرسپولیس به میدان نرفت تا مشخص شود این مدافع همچنان به‌دلیل مصدومیت از میادین دور است.

پرسپولیس تا دیدار با مس رفسنجان بازی دوستانه نخواهد داشت اما تمرینات منظم خود را برای این بازی ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ها