کد خبر : 1897633 | 06 فروردين 1402 ساعت 20:22 | 48.8K بازدید | 8 دیدگاه

هافبک جدید تیم ملی از تیم نارنجی (عکس)

امیر قلعه‌نویی از نفرات جدیدی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرده و مس رفسنجان هم یک نماینده دارد.

هافبک جدید تیم ملی از تیم نارنجی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان با وجود این‌که در خط دروازه و فاز دفاعی آمار فوق‌العاده‌ای داشته و کمترین گل خورده این فصل لیگ برتر را دریافت کرده، اما از این پُست‌ها بازیکنی در تیم ملی ندارد و امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته سیدمهدی حسینی، هافبک نارنجی‌پوشان را به اردو دعوت کند.

سیدمهدی حسینی که سال‌های خوبی همراه با آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در لیگ برتر داشته، پس از نمایش موفقیت‌آمیز در این فصل و تأثیرگذاری در نتایج خوب تیمش به اردو دعوت شده و این روزها مشغول انجام تمرین در کنار دیگر ملی‌پوشان است.

حسینی که در تمام مسابقات این فصل لیگ برتر جزو نفرات اصلی مس رفسنجان بوده و یک گل به ثمر رسانده، در دوره کارلوس کی‌روش هم یک بار به اردوها دعوت شد، اما در فهرست بازی‌های تدارکاتی قرار نگرفت و روی سکو نشست، اما در نخستین بازی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی جزء نیمکت‌نشینانِ دیدار دوستانه با روسیه بود.

هافبک قمی جنگنده و پرتلاش مس رفسنجان که هنوز در بازی‌های ملی به میدان نرفته و فقط یک بار نیمکت‌نشینی و یک بار دوری از فهرست را تجربه کرده، امید زیادی دارد مدت کوتاهی در دیدار دوستانه مقابل کنیا استفاده شود.

1835816

دیدگاه‌ها