کد خبر : 1897641 | 06 فروردين 1402 ساعت 21:52 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سابق اینتر و ناپولی راهی لیگ مصر می‌شود

باشگاه زمالک قصد دارد تا والتر ماتزاری را به عنوان جانشین اوسوالدو فریرا انتخاب کند.

سرمربی سابق اینتر و ناپولی راهی لیگ مصر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، زمالک نتوانست نتایج مورد انتظاری را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آفریقا کسب کند و یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، از دور مسابقات کنار رفت. آنها در لیگ نیز با 2 بازی بیشتر و یازده امتیاز اختلاف نسبت به صدر، در رتبه پنجم قرار دارند و همین نتایج ضعیف باعث شد تا مدیران زمالک قید همکاری با اوسوالدو فریرا را بزنند و در پی انتخاب سرمربی جدیدی باشند.

یک گزارش مطبوعاتی ایتالیایی در همین خصوص فاش کرد که باشگاه زمالک برای جانشینی سرمربی پرتغالی خود، با والتر ماتزاری وارد مذاکره شده است.

به گزارش سایت ایتالیایی توتو مرکاتو، زمالک مذاکره با والتر ماتزاری، سرمربی سابق اینترمیلان و ناپولی را آغاز کرد تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

وب‌سایت ایتالیایی اعلام کرد که ماتزاری پس از توافق نهایی میان اعضای هیئت مدیره، به نامزد هدایت زمالک تبدیل شده است. این سایت تایید کرد که در حال حاضر مذاکراتی بین مسئولان این تیم مصری و ایجنت سرمربی سابق نراتزوری در جریان است.

ماتزاری که پیش از این سابقه هدایت سمپدوریا و واتفورد را نیز برعهده داشت، در ماه مه گذشته تمرینات کالیاری را ترک کرد و از آن زمان تاکنون مربیگری هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است.

دیدگاه‌ها