کد خبر : 1897678 | 07 فروردين 1402 ساعت 09:45 | 31.8K بازدید | 14 دیدگاه

پرواز پورحمیدی برای اولین بازی ملی (عکس)

دروازه‌بان ملی‌پوش آلومینیوم به دنبال خودنمایی مقابل کادر فنی تیم ایران است.

پرواز پورحمیدی برای اولین بازی ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نمایش حسین پورحمیدی در سومین سال حضورش در آلومینیوم اراک و به‌ویژه عملکردش در این فصل که ۱۳ کلین‌شیت داشته و بالاتر از همه گلرها قرار گرفته، کاری کرده تا او با نظر امیر قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت شود و در تمرینات یکی از با انگیزه‌ترین بازیکنان باشد و مورد توجه قرار بگیرد.

دروازه‌بان ۲۴ ساله آلومینیوم که نخستین تجربه دعوت شدن به اردوی تیم ملی را تجربه می‌کند، در کنار سه رقیب دیگر خود تا تمرین دیروز یکشنبه سرحال و آماده نشان داده و نمایش کم اشتباه او کاری کرده تا قلعه‌نویی و دستیاران‌اش نیز حساب ویژه‌ای روی او باز کنند و شاید در جمع گزینه‌های بازی با کنیا قرار بدهند.

1835917

پورحمیدی که در دیدار مقابل روسیه دور از فهرست تیم ملی ایران بود، با پرش در تمرینات تیم ملی برای مهار توپ در کنج دروازه، سعی دارد خودی نشان بدهد و کاری کند تا کادر فنی مجبور به استفاده از او در لیست مسابقه تدارکاتی برابر تیم کنیا شود.

پورحمیدی که با شمار ۳۰ در تمرینات تیم ملی مشغول کار است، انگیزه زیادی دارد پس از تجربه دعوت به اردوها، نخستین بازی ملی خود را هم داشته باشد و این شانس را قلعه‌نویی به او بدهد؛ هرچند همین حضور در تمرینات تیم ایران نیز کاری کرده تا انگیزه او نسبت به گذشته دو چندان شود.

1835918

دیدگاه‌ها