کد خبر : 1897679 | 07 فروردين 1402 ساعت 09:58 | 21.1K بازدید | 4 دیدگاه

جوان‌ترین پشت خط مانده گلزنان ملی

مهاجم جوان ذوب‌آهن به دنبال کسب تجربه در اردوی تیم ملی است.

جوان‌ترین پشت خط مانده گلزنان ملی

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در کنار دعوت از بازیکنان قدیمی و با تجربه در اردوی تیم ملی و اضافه کردن نفراتی که نخستین حضورشان در فهرست را تجربه می‌کردند، دو جوان هم به کمپ آورد تا در کنار استفاده از انگیزه و انرژی آنها، در شرایط بازی در کنار ستاره‌ها هم قرار بگیرند و با این تصمیم آینده‌نگری هم داشته است.

محمدحسین اسلامی که یکی از جوانان تازه دعوت شده به اردوی تیم ملی است و قبل از جام جهانی هم به مدت ۱۰ روز در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش مشغول تمرین شده بود، برای دومین بار بازی و تمرین در کنار ستاره‌های فوتبال ایران را تجربه می‌کند که مطمئنا این اتفاق می‌تواند برای عملکرد بهتر او در آینده تاثیرگذار باشد.

این مهاجم ۲۲ ساله که در تمام مسابقات این فصل لیگ برتر به زمین رفته و جزو مهره‌های ثابت ذوب‌آهن محسوب می‌شود، با شرایط خوب و گلزنی برای تیمش در اسفندماه به اردوی تیم ملی اضافه شد  و در تمرینات یک هفته اخیر نیز با انگیزه زیادی زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار کرده و سعی داشته خودی نشان بدهد.

اسلامی به خوبی می‌داند فعلا باید به کسب تجربه بیشتر در اردوهای تیم ملی فکر کند و بعد به دنبال بازی ملی و حضور در کنار ستاره‌هایی مثل مهدی طارمی، سردار آزمون و ... باشد و نخستین بازی ملی خود را انجام بدهد.

1835919

دیدگاه‌ها