کد خبر : 1897684 | 07 فروردين 1402 ساعت 09:52 | 8.3K بازدید | 6 دیدگاه

ساوت‌گیت می‌خواهد سه شیرها را بهترین تیم اروپا کند

برنامه جاه‌طلبانه انگلیس برای یک سال آینده

سرمربی تیم ملی انگلیس تاکید کرد که تیمش به دنبال تبدیل شدن به بهترین تیم اروپا طی 13 ماه آینده است.

برنامه جاه‌طلبانه انگلیس برای یک سال آینده

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس بعد از شکست دادن ایتالیا شب گذشته نیز از سد اوکراین گذشت تا صدرنشینی خود در گروه سوم مقدماتی جام ملت های اروپا را تحکیم کند. به نظر می رسد با این دو برد شاگردان گرت ساوت‌گیت تقریبا بار خود را برای صعود بسته اند اما این مربی برنامه های بزرگتری در سر دارد.

ساوت‌گیت با تاکید به اینکه شاگردانش در پایان فصل نیاز به ریکاوری روحی و روانی خواهند داشت گفت: "ما به دنبال این هستیم که با استراحت دادن به اعضای تیم بعد از پایان فصل، آنها را از نظر روانی ریکاوری کنیم. اگر فکر می کنیم که با توجه به رتبه حریفان بعدی، دو بازی آینده آسان خواهد بود سخت در اشتباه هستیم و به مشکل خواهیم خورد."

1835930

او که در نظر دارد تیمش را به بهترین تیم اروپا تبدیل کند افزود: "می خواهیم تیم را به چالش بکنیم. هدف ما طی 13 ماه آینده تبدیل شدن به بهترین تیم اروپا خواهد بود. این مستلزم تعهد و آمادگی همه است. باید بدون توجه به حریفی که باید مقابلش بازی کنیم استاندارد تمرینات روزانه خود را به بالاترین سطح برسانیم."

سرمربی تیم ملی انگلیس با تحسین ساکا که یکی از گل های تیمش را به اوکراین زد گفت: "این همان بخش بی‌رحمانه‌ای است که او در طول 18 ماه اخیر به بازی خود اضافه کرده است. زمان هایی بود که شما مطمئن نبودید ساکا می تواند کار را تمام کند یا خیر اما او حالا مقابل دروازه اعتماد به نفس لازم را دارد. این را در بازی های باشگاهی هم می توانید ببینید. او حالا می داند که بازیکن بزرگی است و باید گل ها و پاس های گل زیادی به نام خود ثبت کند."

1835931

دیدگاه‌ها