کد خبر : 1897716 | 07 فروردين 1402 ساعت 12:24 | 68.7K بازدید | 11 دیدگاه

همسر سانه مانع از حضور این ستاره در تمرین بایرن!

اقامت خانواده لروی سانه در انگلیس او را از حضور در تمرینات این هفته بایرن بازداشت.

همسر سانه مانع از حضور این ستاره در تمرین بایرن!

به گزارش "ورزش سه" پس از شکست دو بر یک بایرن مونیخ برابر لورکوزن پیش از شروع فیفادی، تمام بازیکنان بایرن مونیخ که به تیم ملی‌ کشورشان دعوت نشده بودند یا به دلیل مصدومیت شرایط حضور را نداشتند، در کمپ بایرن مونیخ به تمرین پرداختند اما غیبت یک ستاره نظر بیلد را جلب کرده بود.

لروی سانه، وینگر تیم بایرن مونیخ که از سوی هانسی فلیک به تیم ملی آلمان نیز دعوت نشده بود، این هفته در تمرینات بایرن شرکت نکرد.

موضوعی که تعجب بیلد را برانگیخت تا جایی که آنها به صورت رسمی از بایرن مونیخ جویای دلیل غیبت او شدند.

بایرنی‌ها نیز در پاسخ به بیلد اعلام کردند سانه با مرخصی از کادر فنی بایرن مونیخ اجازه پیدا کرده این هفته در کنار خانواده‌اش در انگلیس باشد.

سانه در آغاز تعطیلات بین‌المللی به لندن پرواز کرد. ستاره سابق من سیتی هفته‌ها بین پایتخت انگلیس، منچستر و مونیخ در رفت و آمد بوده است.

گفته می شود که همسرش، مدل آمریکایی، کندیس بروک، دیگر تمایلی به رفتن به مونیخ ندارد و تنها در لندن و منچستر با فرزندان خود ریو استلا و میلو زندگی می‌کند.

بنابراین بزرگترین آرزوی سانه این بود که در تعطیلات بین‌المللی وقت خود را با خانواده در انگلستان بگذراند. این عنصر تهاجمی که اخیراً به دلیل عملکرد ضعیف (ثبت تنها سه گل در سال 2023) و تاخیرهای مداوم در حضور در محل تمرین و حتی تاخیر در رسیدن به اتوبوس تیم برای حرکت به سمت گلادباخ تحت فشار بوده، در مونیخ بدون عزیزانش احساس تنهایی می‌کند.

دیدگاه‌ها