کد خبر : 1897761 | 07 فروردين 1402 ساعت 21:28 | 80.2K بازدید | 70 دیدگاه

ادامه حمله‌ها به گرین‌وود: گفته بود رونالدو تمام شده!

در ادامه رابطه پرتنش بین میسون گرین‌وود و منچستریونایتد یک رسانه انگلیسی مدعی شد او زمانی که کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بازی می‌کرد در رختکن یونایتد مدعی شده بود فوتبال کریستیانو تمام شده است.

ادامه حمله‌ها به گرین‌وود: گفته بود رونالدو تمام شده!

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های میسون گرین‌وود با منچستریونایتد همچنان ادامه دارد. بعد از متهم شدن او به تجاوز و سپس تبرئه شدنش از اتهامات منچستریونایتد اعلام کرد برای تصمیم‌گیری درباره گرین‌وود تحقیقاتی داخلی انجام می‌دهد. اما رختکن شیاطین سرخ به مدیران باشگاه اطلاع داد که حاضر به حضور او در رختکن یونایتد نیست.

در ادامه خبرسازی‌های اخیر درباره گرین‌وود امروز سایت اتلتیک در گزارشی به نقل از منابع خود اعلام کرد میسون گرین‌وود زمانی که به عنوان مهاجم در یونایتد حضور داشت مدعی شده بود که با پیوستن کریستیانو رونالدو به رئال مادرید دوران فوتبال او تمام شده است. او از کریستیانو به عنوان فوتبالیستی از بین رفته یاد کرده بود. این خبر بعد از انتشار توسط اتلتیک با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.

1836059

در بخش دیگری از این گزارش ادعا شده که گرین‌وود در زمان حضور در رختکن یونایتد و در تمرین‌ها رفتاری غیر قابل تحمل داشته و بارها بازیکنان جوانی که از آکادمی باشگاه به تمرینات تیم اول اضافه می‌شدند را با توهین‌هایش آزار داده است.

جالب اینجا است که گرین‌وود در زمان اوج فوتبال کریستیانو رونالدو در رئال مادرید او را تمام‌شده دانسته و چند سال بعد در منچستریونایتد با او همبازی شده بود. اتلتیک می‌گوید ماجراهای عجیب و غریب گرین‌وود در اولدترافورد ابعادی گسترده‌تر دارد که باعث عصبانیت کارکنان و بازیکنان باشگاه از او شده است. از جمله اینکه گرین‌وود چند بار بعد از ایجاد درگیری در تمرینات تهدید کرده بود که برای تلافی کردن یونایتد را ترک کرده و به منچسترسیتی منتقل خواهد شد.

1836060

دیدگاه‌ها