کد خبر : 1897822 | 08 فروردين 1402 ساعت 10:00 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

حسین مرادمند، بالای شش متر پرواز کن

تمرینات استقلال برای این بازیکن کمی یکنواخت پیش می‌رود.

حسین مرادمند، بالای شش متر پرواز کن

به گزارش “ورزش سه”، محمد حسین مرادمند، این مدافع مستحکم سابق تیم‌هایی مثل سپاهان و پدیده که در فصل گذشته با سیاوش یزدانی بهترین زوج دفاعی لیگ را تشکیل داده بود در فصل تازه به دنبال فرصتی برای اثبات شایستگی‌هایی است که او در خود دارد اما به هر دلیلی موفق به نمایشش نشده. 
مرادمند امسال درگیر مشکلاتی مثل مصدومیت بوده و حضور سایر مدافعان مانع از آن شده که او در ترکیب ثابت استقلال جا بیفتد. امروز تصاویری از تمرینات استقلال منتشر شده که مرادمند را در حال گرفتن نیزه تمرینی نشان می‌دهد، میله‌ای که برای انجام یکی از آیتم‌های تمرینی به زمین آورده شده. 

1836191

ژست مرادمند شبیه ورزشکاران رشته زیبای پرش با نیزه است که مرتفع‌ترین موانع را پشت سر می‌گذارد. نکته جالب در مورد این رشته ورزشی اینکه عدد شش متر به نوعی یک عدد پایه برای درخشش در بالاترین سطح این رشته به حساب می‌آید و اگر ورزشکاری بخواهد در سطح جهانی رقابت کند باید خود را به این مرز برساند. مرزی که البته به سختی دست یافتنی است و تعداد کمی ورزشکار در دنیا از آن عبور کرده‌اند. 
این مسئله شبیه موقعیتی است که مرادمند در استقلال دارد. 
مرادمند باید موانع خیلی بلند را رد کند تا به ترکیب اصلی برسد، چرا که هر دو مدافع ثابت آبی‌ها در پست خود خوب کار کرده‌اند ‌‌و جایگزینی آن‌ها کار سختی است درست مثل کاری که یک ورزشکار پرش با نیزه می‌خواهد انجام بدهد و از مرز ۶ متر عبور کند.

دیدگاه‌ها