کد خبر : 1897924 | 08 فروردين 1402 ساعت 19:28 | 20K بازدید | 4 دیدگاه

استقلالی سابق جانشین شجاع در تیم ملی

مدافع گل‌گهر سیرجان نخستین بازی ملی خود را با حضور ثابت مقابل کنیا انجام می‌دهد.

استقلالی سابق جانشین شجاع در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در ترکیب ابتدایی دیدار تدارکاتی امشب مقابل کنیا تغییرات جالب توجه و زیادی نسبت به بازی دوستانه قبل برابر روسیه به وجود آورده و در خط دفاعی تیم ملی ایران دو جابه‌جایی انجام داده که یکی از آن‌ها حضور آرمین سهرابیان به جای شجاع خلیل‌زاده است تا او در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان بازی کند.

آرمین سهرابیان که تجربه حضور در سپاهان، استقلال و سایپا را دارد و طی دو فصل اخیر در گل‌گهر سیرجان زیر نظر امیر قلعه‌نویی عضویت داشته، پس از نمایش درخشان در ترکیب این تیم در فهرست تیم ملی قرار گرفت و امشب نخستین بازی خود را مقابل کنیا انجام می‌دهد.

این مدافع که در فصل جاری لیگ برتر ۱۹ بار به میدان رفته و آمار جالب توجه چهار گل زده را برای گل‌گهر سیرجان داشته، پس از نمایش پرتلاش و آمادگی زیاد در تمرینات یک هفته گذشته تیم ملی، کاری کرد تا قلعه‌نویی او را به شجاع خلیل‌زاده ترجیح دهد و از ابتدا مقابل تیم کنیا به زمین بفرستد.

آرمین سهرابیان امیدوار است امشب در نخستین بازی ملی خود مقابل کنیا بدرخشد و کاری کند تا قلعه‌نویی برای اردوهای بعد هم او را دعوت کند و در دیدارهای رسمی و تدارکاتی به میدان بفرستد.

دیدگاه‌ها