کد خبر : 1897926 | 08 فروردين 1402 ساعت 19:33 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

روزبه وسط زمین تیم ملی را پس گرفت

هافبک ملی‌پوش استقلال پس از حضور تعویضی مقابل روسیه، امشب برابر کنیا از ابتدا به زمین می‌رود.

روزبه وسط زمین تیم ملی را پس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی یکی از اولین تعویض‌های امیر قلعه‌نویی در دیدار تدارکاتی گذشته مقابل تیم روسیه بود که جای سعید عزت‌اللهی را گرفت و در ۱۵ دقیقه پایانی در میانه زمین به میدان رفت، اما او در مسابقه دوستانه امشب برابر کنیا به جمع ۱۱ نفر اصلی تیم ملی ایران رسیده است.

چشمی که فصل درخشانی همراه استقلال داشته و به‌عنوان تنها هافبک دفاعی آبی‌ها عملکرد جنگنده و پرتلاشی در وسط زمین به نمایش گذاشته، حالا به دنبال تداوم این نمایش موثر در دیدارهای ملی است و می‌خواهد مثل نخستین بازی جام جهانی که حضور ثابت برابر انگلیس داشت، در تیم امیر قلعه‌نویی هم جایگاه اصلی را به خود اختصاص بدهد.

1836396

روزبه در استقلال در کنار مشارکت در کارهای دفاعی، در فاز هجومی نیز موفق بوده و توانسته در زمان حرکت به سمت محوطه جریمه حریفان خطرناک ظاهر شود و دو گل هم برابر پرسپولیس و ملوان انزلی به ثمر رساند و نقش کلیدی در رسیدن تیمش به رتبه دوم جدول داشته تا این بازی‌ها دوباره او را ملی‌پوش کند.

چشمی که تجربه گلزنی در جام جهانی را هم داشته و جزو مهره‌های محبوب کارلوس کی‌روش بود، حالا در تیم امیر قلعه‌نویی نیز می‌خواهد به یک بازیکن ثابت تبدیل شود و امیدوار به درخشش در دیدار تدارکاتی امشب برابر کنیا است.

دیدگاه‌ها