کد خبر : 1897927 | 08 فروردين 1402 ساعت 19:35 | 30.9K بازدید | 15 دیدگاه

حضور نیازمند درون دروازه:

قلعه‌نویی پاسخ درخشش در لیگ برتر را داد

پیام نیازمند، دروازه‌بان باکیفیت سپاهان، امروز در ترکیب ثابت تیم ملی ایران قرار دارد.

 قلعه‌نویی پاسخ درخشش در لیگ برتر را داد

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت به لیگ ایران و باشگاه سپاهان برای پیام نیازمند خوش یمن بود و او احتمالا در ماه‌های اخیر در حال سپری کردن بهترین روزهای خود در رده باشگاهی است. این سنگربان بعد از تجربه‌ای پرفراز و نشیب در لیگ پرتغال، در فصل جاری تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان سپاهان شده و نقش موثری در صدرنشینی این تیم در لیگ برتر ایفا کرده است.

اما این درخشش باعث شده امیر قلعه نویی به او اعتماد کرده و پیام نیازمند را در ترکیب اصلی تیم ملی ایران در بازی با کنیا قرار دهد. در شرایطی که در جام جهانی این سید حسین حسینی بود که بعد از مصدومیت علیرضا بیرانوند در ترکیب حضور یافت، این بار پیام نیازمند گوی سبقت را ربوده و در این دیدار دوستانه می‌تواند در ترکیب اصلی قرار گیرد.

پیام نیازمند در این فصل در چند مسابقه به خصوص بازی با استقلال و گل گهر عملکرد درخشانی در ترکیب سپاهان داشت و به نظر می‌رسد خاطره سیوهای بسیار خوب او در بازی با تیم سیرجانی، در ذهن کادر فنی وقت این تیم و امیر قلعه نویی باقی مانده است. رقابت بسیار سختی برای تصاحب شماره یک تیم ملی وجود دارد و بر خلاف بازی قبل، شاید ژنرال در این بازی از دو دروازه‌بان بهره گیرد.

دیدگاه‌ها