کد خبر : 1897930 | 08 فروردين 1402 ساعت 19:43 | 33.4K بازدید | 10 دیدگاه

فیرات به دو بازیکن از لیگ داخلی بازی می‌دهد

کنیا با بازیکنانی از سراسر جهان برابر ایران

ترکیب تیم ملی کنیا در حالی اعلام شده که با تصمیم فیرات، ملی‌پوشان شاغل در لیگ‌های اروپایی، آمریکایی، آسیایی و آفریقایی برابر ایران بازی می‌کنند.

کنیا با بازیکنانی از سراسر جهان برابر ایران

به گزارش “ورزش سه” تا دقایقی دیگر تیم ملی کنیا در ورزشگاه آزادی برابر ایران قرار می‌گیرد و جدالی دوستانه با شاگردان امیر قلعه‌نویی خواهد بود.

با این حال انگین فیرات، سرمربی ترکیه‌ای کنیا، ترکیبی از بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپایی، آمریکایی، آسیایی و آفریقایی را برای جدال با ایران انتخاب کرده است که نکته‌ای جالب توجه محسوب می‌شود. ترکیب کنیا برای جدال با ایران به شرح زیر است:

1836378

پاتریک ماتاسی (توسکر اف سی کنیا)، آموس نوندی (آرارات ارمنستان)، برایان ماندلا (ساندونز آفریقای جنوبی)، جوزف اوکومو (خنت بلژیک)، اریک اوما (سولنا سوئد)، تدی آکوما (ساگان توسو ژاپن)، ریچارد اودادا (فیلادلفیا آمریکا)، ویکتور اومونه (بدون تیم)، دوک آبویا (کنیا پلیس کنیا)، مسعود جمعه (دفاع الحسنی مراکش) و مایکل اولونگا (الدحیل قطر)

شاید مایکل اولونگا، مهاجم و کاپیتان کنیا تنها بازیکن سرشناس برای فوتبال‌دوستان ایرانی باشد. بازیکن باشگاه الدحیل قطر که سابقه حضور مقابل تیم‌های ایرانی و گلزنی به آن‌ها را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها