کد خبر : 1897936 | 08 فروردين 1402 ساعت 20:55 | 21.3K بازدید | 8 دیدگاه

بایرن توخل را ارزان‌تر از چلسی استخدام کرد

رسانه‌‌های آلمانی مدعی شدند توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، از این باشگاه دستمزدی می‌گیرد که مقدار قابل توجهی کمتر از دستمزد او در چلسی خواهد بود.

بایرن توخل را ارزان‌تر از چلسی استخدام کرد

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در روزهای اخیر و بعد از اخراج ناگهانی یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی بایرن مونیخ انتخاب شد. تیم قبلی این مربی آلمانی چلسی بود.

روزنامه آلمانی بیلد امروز در گزارشی مدعی شد که توخل حاضر شده با دستمزدی کمتر از چلسی به بایرن ملحق شود و مدیران باشگاه آلمانی او را راضی کرده‌اند که حضور در بایرن و احتمال رسیدن به جام‌های متعدد قهرمانی ارزش این را دارد که او از بخشی از دستمزد قبلی خود صرف نظر کند.

1836386

بر اساس این گزارش دستمزد توخل در بایرن مونیخ دست‌کم چند میلیون یورو کمتر از دستمزد او در چلسی خواهد بود. توخل البته با چلسی قهرمانی در چمپیونزلیگ، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان را تجربه کرد و بخشی از افزایش دستمزد او به دلیل کسب این موفقیت‌های بزرگ بود.

بیلد به نقل از منبعی نزدیک به بایرن مونیخ مدعی شد توخل در هر سال 10 تا 12 میلیون یورو دریافت خواهد کرد که البته در صورت کسب جام‌های قهرمانی این مبلغ قابل افزایش خواهد بود. روزنامه آلمانی مدعی است در صورتی که توخل موفق به فتح جام نشود این مبلغ 10 میلیون یورو خواهد بود. این در حالی است که مبلغ دستمزد او در مدت‌ زمان مشابه در چلسی دست‌کم 15 میلیون یورو بوده است.

1835172

دیدگاه‌ها