کد خبر : 1897940 | 08 فروردين 1402 ساعت 21:10 | 30.3K بازدید | 3 دیدگاه

غیبت قلی‌زاده در فهرست تیم ملی؛

وضعیت مبهم ستاره تکنیکی تیم ملی

دیدار ایران و کنیا در شرایطی برگزار می‌شود که اثری از علی قلی‌زاده، وینگر تکنیکی تیم ملی نیست.

وضعیت مبهم ستاره تکنیکی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، قلی‌زاده که در دیدار ایران مقابل روسیه نمایش مطلوب و قابل توجهی داشت در دقیقه ۷۸ این مسابقه تعویض شد و جای خود را به وحید امیری داد. اما در شرایطی که همه تصور می‌کردند این یک تغییر تاکتیکی است، احتمالا آن تعویض به دلایل غیرفنی رخ داده است.

قلی‌زاده پس از مسابقه ایران مقابل روسیه در هیچ‌یک از تصاویر گروهی تیم ملی نیز حاضر نیست تا این احتمال درباره وی وجود داشته باشد که از مصدومیت خاصی رنج می‌برد.

در روزهای گذشته بخش رسانه‌ای تیم ملی کوچک‌ترین خبری درباره قلی‌زاده منتشر نکرده و احتمالا آن‌ها نیز منتظر روشن شدن وضعیت مصدومیت این بازیکن تیم کاسیم پاشای ترکیه هستند که اگر دچار صدمه‌دیدگی شده باشد باید مدتی دور از میدان به ریکاوری بپردازد.

گفته می‌شود قلی‌زاده از ناحیه مینیسک در بازی با روسیه دچار مصدومیت شده اما این خبر از سوی هیچ‌یک از اعضای کادر فنی تیم ملی تایید نشده و باید منتظر پایان این مسابقه ماند تا خبرنگاران از امیرقلعه‌نویی سوال کنند.

قلی‌زاده از زمان حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران، یکی از چهره‌های ایران است و نمایشش در بازی روسیه هم نشان داد که می‌توان روی وی به عنوان یکی از بازیکنان اصلی حساب کرد چرا که قابلیت‌های او در کمتر بازیکنی از ایران وجود دارد.

البته تیم ملی ایران بازیکنان صدمه‌دیده دیگری نیز دارد، از جمله احمد نوراللهی، هافبک دفاعی تیم ملی که باید خیلی سریع خود را به مرز آمادگی برساند و در بازی حساس الاهلی مقابل العین در ادنوک لیگ به میدان برود.

1836400
در لیست تیم ملی ایران برای بازی با کنیا اثری از علی قلی‌زاده وجود ندارد

دیدگاه‌ها