کد خبر : 1897954 | 08 فروردين 1402 ساعت 22:30 | 197.7K بازدید | 73 دیدگاه

محمد محبی؛ 5 بازی ملی، 3 گل و 2 پاس گل

آمار ویژه ستاره‌ای که کی‌روش او را دوست نداشت

محمد محبی با پیراهن تیم ملی ایران یک آمار ویژه را برجای گذاشته که نوید روزهای بهتری را برای ستاره استقلال می‌دهد.

آمار ویژه ستاره‌ای که کی‌روش او را دوست نداشت

به گزارش "ورزش سه"، گل تساوی ایران مقابل کنیا اگرچه برای علاقه‌مندان به فوتبال فقط یک گل برای فرار از شکست مقابل تیمی دسته سومی بود، اما برای محمد محبی شرایط ویژه‌ای داشت. ستاره استقلالی تیم ملی در شرایطی سومین گل ملی خود را به ثمر رساند که فقط در 5 بازی پیراهن ایران را بر تن کرده و البته که آمار ویژه‌ای را ثبت کرده است.

محبی با وجود عملکرد ویژه‌ای که درسال‌های گذشته در تیم‌های باشگاهی خود داشته و توانایی‌های فنی‌اش را به رخ کشیده اما فقط 5 بازی ملی در کارنامه او ثبت شده است. او مقابل کنیا در بازی دوستانه پنجمین بازی  خود با پیراهن ایران را انجام داد و البته که در همین 5 بازی آماری ثبت کرده که کمتر بازیکنی توانسته آن را به یادگار بگذارد.

وینگر ملی‌پوش استقلال در بازی گذشته تیم ملی مقابل روسیه با حرکت خوب خود توانست برای تیم امیر قلعه‌نویی پنالتی به دست بیاورد و گل تساوی ایران به ثمر برسد. کسب پنالتی مقابل روسیه به آمار خوب محبی اضافه کرد و این مهاجم امشب مقابل کنیا توانست گل اول ایران را به ثمر برساند و سومین گل ملی خود را ثبت کند.

1836438

محبی در زمان سرمربیگری مارک ویلموتس در تیم ملی مقابل کامبوج توانست دو گل بزند و حالا مقابل کنیا تعداد گل‌های ملی‌اش را به عدد سه رساند. البته که محبی در مجموع 5 بازی ملی‌اش علاوه بر 3 گل زده و یک کسب پنالتی، دو پاس گل را هم ثبت کرده است.

6 تاثیرگذاری مستقیم در بازی‌های ملی توسط محبی آن هم در حالی که فقط 5 بازی ملی در کارنامه او ثبت شده نشان دهنده عملکرد فوق‌العاده این بازیکن دارد. محبی که با نظر کارلوس کی‌روش یکی از غایبان بزرگ ایران در جام جهانی بود، حالا با حضور امیر قلعه نویی شانس مناسبی برای حضور در ترکیب ایران دارد و بی‌شک او انگیزه زیادی برای ارتقای آمار فوق‌العاده‌اش خواهد داشت.

محبی با تکنیک و توانایی‌های فنی‌اش یکی از نفرات اصلی تیم ملی ایران در خط حمله محسوب می‌شود که بی‌شک برای حضور در جام ملت‌های آسیا نقشه‌های زیادی کشیده است. او به عنوان شاگرد سابق امیر قلعه نویی در سپاهان، حالا در تیم ملی برای این مربی همه کار خواهد کرد و کسب پنالتی مقابل روسیه وگلزنی مقابل کنیا هم شرایط خوب او را نمایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها