کد خبر : 1897957 | 08 فروردين 1402 ساعت 22:42 | 15.7K بازدید | 23 دیدگاه

با ثبت نهمین گل در پنجمین مسابقه

اولونگا گلزنی به تیم‌های ایرانی را خوب بلد است

مایکل اولونگا مهاجم بلند قامت تیم ملی کنیا موفق شد برای نهیمن بار، دروازه تیم‌های ایرانی را باز کند.

اولونگا گلزنی به تیم‌های ایرانی را خوب بلد است

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ملی ایران و کنیا در شرایطی با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید که میهمان ابتدا و توسط مایکل اولونگا موفق شد دروازه سیدحسین حسینی را باز کند و در ادامه ملی‌پوشان توسط محبی و رامین پیروزی ایران را رقم زدند.

گلی که اولونگا وارد دروازه حسینی کرد، نهمین گل این بازیکن به تیم‌های ایرانی بود. او پیش از این 5 بار برابر استقلال و 3 مرتبه نیز برابر سپاهان موفق به گلزنی شده بود و امشب نیز نشان داد که این کار را به خوبی بلد است.

1836440

در فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا و در مسابقاتی که به دلیل همه‌گیری کرونا در عربستان برگزار شد، این مهاجم بلند قامت در ترکیب الدحیل خوش درخشید و توانست به شکل اعجاب انگیزی در هر 6 دیدار مرحله گروهی گلزنی کند.  

اولونگا در 2 بازی اول، دروازه الشرطه عراق و الاهلی عربستان را باز کرد و در دیدار سوم بود که نام این بازیکن در ذهن‌ها حک شد. جایی که او توانست در جریان پیروزی چهار بر سه برابر استقلال، هت تریک کرده و مرد اول میدان لقب بگیرد. او چند روز بعد و در دیدار دور برگشت 2 مرتبه دیگر نیز دروازه رشید مظاهری را گشود تا در مجموع 5 بار مقابل استقلال گلزنی کرده باشد.

1836441

در فصل 2022 این پیکارها که تنها بازی فینال آن باقی مانده، اولونگا یک بار دیگر به مصاف یک تیم ایرانی رفت. الدحیل و سپاهان در مرحله گروهی با هم روبه‌رو شدند که این بازیکن کنیایی باز هم موفق به گلزنی شد. دیدار نخست با پیروزی یک بر صفر تیم قطری به پایان رسید که اولونگا زننده تک گل آن مسابقه بود. در بازی برگشت که الدحیل 5 بر 2 برنده از زمین خارج شد، اولونگا 2 بار دیگر گلزنی کرد تا با احتساب دیدار امشب، او در مجموع 9 بار دروازه تیم‌های ایرانی را باز کند.

او در دیدار دوستانه امشب ایران و کنیا نیز توانست با فرار از دست آرمین سهرابیان، در موقعیت خوبی قرار بگیرد و در شرایطی که تنها کنعانی زادگان را برابرش داشت، از کنار پای او توپ را وارد دروازه حسینی کرد تا به درخشش خود برابر ایران و تیم‌های ایرانی ادامه دهد.

عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها