کد خبر : 1897975 | 09 فروردين 1402 ساعت 00:59 | 14.3K بازدید | 7 دیدگاه

جهانبخش با درد بازی کرد و رفت

شماره هفت تیم ملی ایران یک نیمه با درد مقابل کنیا به کار گرفته شد.

جهانبخش با درد بازی کرد و رفت

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش در شرایطی برای این فیفا دی از هلند به تهران آمد که مصدومیت جزئی، او را دچار مشکل و از تمرینات دور کرده بود و حتی موجب شد نتواند در نخستین مسابقه دوستانه مقابل روسیه در ترکیب و فهرست بازی قرار بگیرد، اما او برابر کنیا از ابتدا به زمین رفت.

جهانبخش که در دو مسابقه آخر فاینورد هلند درخشان ظاهر شده و در لیگ اروپا مقابل شاختار دونتسک اوکراین یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود و پس از آن هم در جدال حساس لیگ اردیویسه یک پاس گل حساس برابر آژاکس ثبت کرد، با خستگی و مصدومیت به تهران آمد و یک نیمه زیر نظر سرمربی جدید تیم ملی به میدان رفت.

1836502

علیرضا جهانبخش امیدوار بود با بهبود مصدومیت بتواند فرصت بیشتری مقابل کنیا داشته باشد، اما پس از یک نیمه پرتلاش در پُست وینگر راست و ایجاد دو موقعیت خطرناک برای مهاجمان تیم ملی، نتوانست در زمین بماند و به خاطر آسیب دیدگی در شروع نیمه دوم جای خود را به مهدی ترابی داد.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تدارکاتی مقابل کنیا اعلام کرد جهانبخش با وجود مصدومیت برای او بازی کرده و این بازیکن هم در گفت‌وگویی کوتاه با "ورزش سه"، اعلام کرد در این مسابقه آسیب دیدگی داشت.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها