کد خبر : 1897976 | 09 فروردين 1402 ساعت 01:12 | 49.5K بازدید | 12 دیدگاه

ایران واقعا زیباست

اولونگا: آفرین به ما، تبریک به ایران

مایکل اولونگا ابراز امیدواری کرد که تیم ملی ایران در جام جهانی آینده هم حضور داشته باشد.

اولونگا: آفرین به ما، تبریک به ایران

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اولونگا پس از شکست کنیا برابر ایران در بازی دوستانه گفت: بازی تقریبا خوب و سختی بود و فوتبال خوبی بازی کردیم. کنیا تقریبا یک سال و نیم فعال نبوده، اما نبرد خوبی بود. در نهایت نتوانستیم بازی را ببریم، اما به تیم‌مان افتخار می‌کنیم. آنطور که باید، ظاهر شدیم و بچه‌ها همه تلاش‌شان را کردند.

وی افزود: ایران تیم خوب و قدرتمندی است و با توپ بهتر کار می‌کردند، اما ما هم طبق دستورالعمل مربی بازی کردیم و به ایران که برنده شد، تبریک می‌گویم. همچنین به کنیا هم برای بازی خوبش تبریک می‌گویم.

اولونگا در خصوص اولین بازی کنیا پس از تعلیق گفت: خیلی خوب است که توانستیم به بازی‌های ملی برگردیم، چون ایران یک تیم خوب است و ما هم می‌خواهیم با تیم‌هایی بازی کنیم که در جام جهانی حضور داشتند. کار بچه‌ها خوب بود و آفرین به آنها. نگاه ما به آینده است و نکات مثبت را در نظر می‌گیریم و روی نقاط ضعف کار می‌کنیم.

1836506

این بازیکن در خصوص گلی که در این دیدار به ثمر رساند، بیان کرد: گل ما روی یک ضدحمله بود که درخشش فردی بازیکن را نشان می‌دهد. من دروازه‌بان را دیدم که سمت تیرک دوم ایستاده؛ اما در نهایت کار تیمی است که باعث می‌شود گلی به ثمر برسد. درخشش فردی در وهله دوم اهمیت قرار دارد. ما به صورت تیمی خوب بازی کردیم و منتظر بازی‌های آینده هستیم.

اولونگا در پایان در مورد حضور در ایران گفت: ایران یک کشور زیباست و کوه‌های برفی اینجا واقعا فوق‌العاده هستند. هوا خیلی خوب است و زیرساخت‌ها هم نسبتا خوب هستند. برای ایران در بازی‌های بعدی آرزوی موفقيت می‌کنیم و امیدواریم آنها را در جام جهانی بعدی هم ببینیم.

ویدئو: 276136

دیدگاه‌ها