کد خبر : 1897991 | 09 فروردين 1402 ساعت 08:01 | 115.1K بازدید | 6 دیدگاه

بازی تدارکاتی با حضور پیشکسوتان نامدار خوزستانی

علیرضا منصوریان به شاهین اهواز پیوست (عکس)

سرمربی تیم فولاد، امروز در کنار پیشکسوتان فوتبالی استان خوزستان در یک بازی یادبود شرکت کرد.

علیرضا منصوریان به شاهین اهواز پیوست (عکس)

به گزارش “ورزش سه” عصر روز پنجشنبه در اهواز، بازی دوستانه‌ای به‌مناسبت یادبود مرحوم یارعلی، بازیکن سابق شاهین اهواز برگزار شد که حضور افراد سرشناس در این مسابقه، جالب‌توجه بود.

تیم منتخبی از فولاد خوزستان، شاهین اهواز و تیم جنوب اهواز مقابل تیم منتخب بندرامام قرار گرفت. علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد، به‌همراه دو دستیارش یعنی احمد آل‌نعمه و مرتضی بچاری، با حضور در کنار پیشکسوتان خوزستانی از جمله سیاوش بختیاری‌زاده، لفته سه‌برادران، حسن سالمی، کریمی بوستانی، مجید باقری‌نیا و… تیم منتخب فولاد، شاهین و جنوب را تشکیل دادند و در نهایت، به برتری پرگل ۵ بر ۱ مقابل حریف دست پیدا کردند. در انتها نیز لباس زرد رنگ منتخب جنوب و البسه باشگاه فولاد به یادگاری توسط منصوریان و دیگر افراد حاضر به خانواده یارعلی اهدا شد.

1836537

نکته جالب‌توجه در حاشیه این مسابقه، برخورد بسیار گرم، علیرضا منصوریان با پیشکسوتان فوتبال خوزستان بود. سرمربی جدید فولاد در مواجهه با افرادی مثل بختیاری‌زاده، باقری‌نیا، بوستانی، سه‌برادران و … گفت‌وگویی درباره شرایط تیمش داشت و پیشکسوتان خوزستانی نیز در ادامه برای منصوریان و فولاد آرزوی موفقیت کردند.

1836536

شاگردان منصوریان در شروع دوباره لیگ، روز دهم فروردین در کرج مقابل پیکان قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها