کد خبر : 1898038 | 09 فروردين 1402 ساعت 12:15 | 6.4K بازدید | 22 دیدگاه

مغانلو در جست‌وجوی اولین گل ملی

نگاه ملتمسانه شهریار مغانلو به دروازه‌بان تیم ملی کنیا نشان می‌دهد که مهاجم تیم سپاهان برای زدن اولین گل ملی چشم انتظار بود، اما این را باید در بازی‌های بعدی جست‌وجو کند.

مغانلو در جست‌وجوی اولین گل ملی

به گزارش "ورزش سه"، بهترین گل‌زن لیگ برتر البته در کنار رضا اسدی و محمد عباس‌زاده در غیاب سردار آزمون فرصت خوبی برای بازی در ترکیب تیم ملی و جولان در خط حمله به دست آورد، اما ضربات او در بازی با کنیا همانند دیدار با روسیه راهی به دروازه پیدا نکرد. در مصاف با کنیا شهریار مغانلو همانند بازی های لیگ برتر در چند صحنه تلاش کرد، با رو سر توپ زدن و شوت از راه دور دروازه حریف را باز کند، اما محاسبات او اشتباه از آب در آمد و نشانه شوت‌ها چارچوب دروازه نبود. با این حال تلاش این مهاجم در خط حمله تیم ملی ستودنی بود و به طور حتم در بازی‌های آتی این فرصت را پیدا خواهد کرد که اولین گل ملی را به نام خود ثبت کند.

اشتیاق بازی با پیراهن تیم ملی در چهره شهریار مغانلو هویدا بود و اینکه تلاش می‌کرد مهره موثری در خط حمله تیم ملی باشد. طبیعی است گاهی تلاش‌های مهاجم منجر به گل نشود، همان‌طور که تلاش‌های مهدی طارمی هم در بازی با کنیا منجر به گلزنی او نشد و در نهایت ضربات محمد محبی و رامین رضاییان بود که تیم ملی را به برتری در این بازی رساند. بازی‌های دوستانه تیم ملی ادامه پیدا می‌کند و به نظر امیر قلعه‌نویی باز هم این فرصت را در اختیار شهریار مغانلو قرار می‌دهد که برای زدن اولین گل ملی تلاش کند. این انگیزه برای ادامه راه از سوی مهاجم تیم سپاهان کافی است. شهریار مغانلو تجربه دو بازی درترکیب تیم ملی را به دست آورده است و این ارزشش کمتر از زدن اولین گل ملی نبود.

دیدگاه‌ها