کد خبر : 1898041 | 09 فروردين 1402 ساعت 12:31 | 23.7K بازدید | 20 دیدگاه

تیم ملی روی کاکل بوشهر (عکس)

با اضافه شدن محمد محبی به لیست تیم ملی، حالا خط حمله تیم ملی جان تازه‌ای گرفته است، چون این بازیکن همانند مهدی طارمی سرعتی است و دست به حرکات غیرقابل پیش‌بینی می‌زند.

تیم ملی روی کاکل بوشهر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی با پاهای بلندی که دارد در کورس با مدافع حریف پیش می‌افتد و مدافع حریف در تقابل با مهدی طارمی چاره‌ای جز پنالتی ندارد و این به خاطر خصوصیت فیزیکی مهدی طارمی است که او را تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان پنالتی گیر تاریخ فوتبال ایران تبدیل کرده است. حالا به او بازیکنی اضافه شده است به نام محمد محبی. مهاجمی که خستگی‌ناپذیر است. سرعتی است و هم در حمله است و هم دفاع. بازیکنی که به خاطر این انرژی در بطن بیشتر حملات قرار دارد. یا در موقعیت است یا موقعیت می‌سازد و شب گذشته در مصاف با کنیا نشان داد در موقعیت اگر پاس خوب به او برسد گل‌های دیدنی می‌زند.

حالا خط حمله تیم ملی روی کاکل بوشهری‌ها می‌چرخد. با حضور احتمالی مهدی قایدی در اردوی بعدی تیم ملی مثلث بوشهری‌ها در تیم ملی تکمیل می‌شود. پاس از مهدی قایدی و ضربه از مهدی طارمی و محمد محبی. اما بد نیست به سبب این درخشش تلنگری هم بزنیم به مدیران سیاسی و ورزشی بوشهر. حیف است که بوشهر با این همه استعداد نه در لیگ برتر تیم داشته باشد و نه در دسته اول. فوتبالی که به خوبی می‌دانیم باز هم می‌تواند مهدی طارمی‌ها، محمد محبی‌ها و مهدی قایدی‌ها به فوتبال ایران معرفی کند. خاموشی شاهین و در دسترس نبودن ایرانجوان می‌تواند فرصت را برای شناسایی استعدادهای جدید از بین ببرد. حیف است که فوتبال بوشهر با این‌همه استعداد و این همه اشتیاق جایی در فوتبال باشگاهی ایران نداشته باشد. بدون شک با حضور محمد محبی در تیم ملی و اضافه شدن مهدی قایدی به این ترکیب تیم ملی در ماه‌های آتی بازی‌ها بهتر خواهد بود نتایج بهتری را هم تجربه خواهد کرد.