کد خبر : 1898043 | 09 فروردين 1402 ساعت 12:36 | 8.5K بازدید | 3 دیدگاه

عبدالحق نوری، هیچ خبر جدیدی نیست

انتشار خبر به‌هوش آمدن عبدالحق نوری که در جریان یک مسابقه فوتبال در سال 2017 به کما رفته بود، واکنش پدر این بازیکن را در پی داشت.

عبدالحق نوری، هیچ خبر جدیدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، عبدالحق نوری در ژوئیه 2017 و در جریان بازی دوستانه آژاکس مقابل وردربرمن در زمین فوتبال دچار حمله قلبی شد و این اتفاق باعث شد مغز او دچار ضایعه شدیدی شود و به کما برود. روز گذشته خبری مبنی بر به هوش آمدن این بازیکن سابق فوتبال منتشر شد که واکنش پدر عبدالحق نوری را به دنبال داشت و او درباره آخرین وضعیت فرزندش شفاف‌سازی کرد.

پدر عبدالحق نوری گفت: از خبری که در یکی از روزنامه‌های مراکشی منتشر شد، متعجب شدم. افراد زیادی از داخل و خارج از کشور با من تماس گرفتند و وضعیت سلامتی عبدالحق را جویا شدند. به منظور تصحیح آنچه منتشر شده باید بگویم عبدالحق حدود 5 سال پیش از کما بیدار شد. او در حال حاضر از نظر روحی بهتر شده است‌. واکنش او به ما در ابتدا کُند بود، اما اکنون همه چیز به سرعت پیش می‌رود.

او افزود: صحبت از به‌هوش آمدن عبدالحق از کما کاملا پوچ است، زیرا او مدتی قبل به‌هوش آمد. از خداوند متعال می‌خواهیم که طاعات و عبادات ما را در این ماه پر برکت قبول کند. در هر صورت امسال، سال زندگی است.

پدر عبدالحق در پایان گفت: انسان نباید برادر مسلمان خود را اغوا کند. من در مراکش هستم تا پیوندهای خویشاوندی را احیا کنم و فتنه و دروغ چیز خوبی نیست. ای کاش مردم در نوشتن صادق باشند. چیزی که گفتم حقیقت است و نه من و نه فرزندانم چیزی جز این حرف نگفته‌ایم.

دیدگاه‌ها