کد خبر : 1898047 | 09 فروردين 1402 ساعت 12:47 | 11.8K بازدید | 17 دیدگاه

محمد کریمی، فقط یک نیمه: بد نبود

با توجه به ترافیک بازیکن در اردوی نخست تیم ملی با مربیگری امیر قلعه‌نویی، محمد کریمی شب گذشته و در بازی با کنیا تنها یک نیمه فرصت بازی به دست آورد.

محمد کریمی، فقط یک نیمه: بد نبود

به گزارش "ورزش سه"، نمایش این بازیکن در میانه میدان تیم ملی قابل دفاع بود. جایی که تلاش می‌کرد به سرعت توپ را به گردش دربیاورد و تیم ملی در موقعیت قرار گیرد. در نیمه دوم محمد کریمی جای خود را به میلاد سرلک داد تا بازیکن پرسپولیس هم در اردوی نخست فرصت بازی به دست بیاورد. شاید گرایش امیر قلعه‌نویی به بازیکن فیزیکی موجب شود تا محمد کریمی کمتر فرصت بازی در ترکیب تیم ملی را به دست بیاورد، اما محمد کریمی از جمله هافبک‌هایی است که به بازی سرعت می‌دهد و سرعت گردش توپ او می‌تواند به بازی ترکیبی تیم ملی جلوه خاصی بدهد. این می‌تواند نکته اتکای او در قیاس با دیگر هافبک‌های تیم ملی باشد. در بازی‌های باشگاهی هم می‌بینیم که مورایس در ترکیب سپاهان اعتقاد ویژه‌ای به این هافبک جوان و البته سرعتی دارد و به هیچ وجه حاضر نیست از او دست بکشد.

یکی دیگر از مزیت‌های محمد کریمی این است که ضمن بازی خوب در منطقه پشتیبانی، هیچ‌گاه پست خود را ترک نمی‌کند و به خوبی پشت سر مهاجمان هم تیمی به سمت دروازه حریف حمله‌ور می‌شود تا توپ‌های برگشتی را تبدیل به گل کند که این موضوع در بازی با پرسپولیس منجر به کسب سه امتیاز ارزشمند برای سپاهان شد. حضور بازیکنانی چون محمد کریمی در اردوی تیم ملی کمترین حسنش این است که به امیر قلعه‌نویی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی اجازه تفکر بازی با شیوه‌های مختلف را می‌دهد. ضمن اینکه باید به این موضوع اشاره کنیم که میلاد سرلک هم بعد از محمد کریمی در میانه میدان تیم ملی پرتلاش ظاهر شد. البته که سبک بازی این بازیکن با محمد کریمی متفاوت است و بیشتر روی دوئل با بازیکن حریف و بازپس‌گیری توپ و راه‌اندازی مجدد حمله متمرکز است.

دیدگاه‌ها