کد خبر : 1898051 | 09 فروردين 1402 ساعت 13:04 | 16.1K بازدید | 9 دیدگاه

نورافکن-رضاییان، همه‌جا هماهنگ!

یکی از حسن‌های دعوت از زوج‌های باشگاهی به تیم ملی انتقال این هماهنگی از باشگاه به تیم ملی است و این در همه‌جا مورد توجه سرمربی تیم ملی است.

نورافکن-رضاییان، همه‌جا هماهنگ!

به گزارش "ورزش سه"، تیم  ملی فوتبال ایران شب گذشته در مصاف با کنیا با نتیجه دو بر یک برنده شد. روی گل دوم شاهد همکاری خوب میان امید نورافکن و رامین رضاییان بودیم. امید نورافکن روی یک ضربه ایستگاهی درحالی‌که همه منتظر بودند او توپ را ساده روی دروازه ارسال کند، پاس را در زاویه موافق برای رامین رضاییان می‌فرستد و رامین در جناح چپ با فرار به کنار توپ را زمینی روی دروازه حریف می‌فرستد که خوشبختانه دروازه‌بان کنیا اشتباه می‌کند و همین توپ منجر به گل دوم تیم ملی فوتبال ایران می‌شود.

دعوت از بازیکنان هم‌تیمی به تیم ملی در همه‌جا مورد توجه سرمربی است و این موجب انتقال هماهنگی‌ها به تیم ملی می‌شود. به طور مثال در قلب خط دفاعی یکی از دلایل هماهنگی محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده به این خاطر است که سال‌های سال در فوتبال باشگاهی کنار هم بازی می‌کنند و به قول فوتبالی‌ها در زمین یکدیگر را چشم‌بسته پیدا می‌کنند. روی ضربه ایستگاهی که منجر به گل دوم تیم ملی شد، به طور حتم امید نورافکن و رامین رضاییان این را بارها و بارها در تمرینات سپاهان کار کرده‌اند و بد نیست بدانید سپاهان در فوتبال باشگاهی جزء تیم‌هایی است که بیشترین استفاده را از ضربات ایستگاهی دارد.

هماهنگی میان امید نورافکن و رامین رضاییان نه تنها در جریان مسابقه بلکه پیش از شروع بازی هم پیداست. دو بازیکنی که به طور حتم در جام ملت‌ها هم می‌توانند جزء بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی باشند. آنها با اینکه مهره‌های تدافعی تیم ملی به حساب می‌آیند، رد پایشان در برنامه‌های تهاجمی تیم ملی و حتی گل‌ها هم دیده می‌شود. شب گذشته هم دیدید که گل اول تیم ملی هم روی ارسال رامین رضاییان و ضربه سر زیبای محمد محبی به ثمر رسید.

دیدگاه‌ها