کد خبر : 1898064 | 09 فروردين 1402 ساعت 17:00 | 97.2K بازدید | 37 دیدگاه

باید جایشان برعکس می‌شد

کمدی موقعیت: خنده مسی به اشک‌های مارتینز!

احساساتی‌شدن امیلیانو مارتینز در هنگام خواندن سرود ملی آرژانتین قابی تاریخی برای هواداران این تیم به جا گذاشت.

کمدی موقعیت: خنده مسی به اشک‌های مارتینز!

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال آرژانتین در اولین بازی خود پس از جام جهانی به مصاف پاناما رفت.

این پیروزی آلبی‌سلسته در ادامه روند فوق‌العاده این تیم در جام جهانی که منجر به قهرمانی تاریخی آرژانتینی‌ها پس از ۳۶ سال شد، در شرایط به دست آمده بود که یک اتفاق جالب و احساسی در مراسم آغازین بازی، نگاه بسیاری از فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرد.

امیلیانو مارتینز، سنگربان حالا دیگر افسانه‌ای آرژانتینی‌ها که به واسطه نمایش خیره‌کننده در جام جهانی و نقش پررنگ در رساندن کاپ قهرمانی به دستان لیونل مسی، محبوبیتی شگفت‌انگیز در کشورش پیدا کرده، در هنگام خواندن سرود ملی آرژانتین به شدت احساسی شد و اشک ریخت.

این اتفاق که پیش چشمان لیونل مسی به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ این کشور رخ می‌داد، کاپیتان تیم ملی آرژانتین را هم منقلب کرد تا جایی که لئو با نگاهی توام با حیرت و ذوق به همبازی خود خیره شده بود.

1836688

به هرحال دیبو مارتینز به عنوان گلر تیم ملی آرژانتین نقشی غیرقابل‌انکار در تکمیل افتخارات لیونل مسی در رده ملی و جاودانگی ابدی‌تر او در تاریخ رشته فوتبال داشته و همین موضوع باعث شده تا اعجوبه بی‌سابقه دنیای فوتبال هم علاقه خاصی به مارتینز پیدا کند.

1836689
اوج همراهی مارتینز با مسی در کسب افتخارات ملی، درخشش در ضربات پنالتی فینال جام جهانی قطر بود که برای خودش قهرمانی جهان و دستکش طلا را به همراه داشت و برای مسی توپ طلا و بالابردن جام قهرمانی.
1836690
درخشش مارتینز برابر کلمبیا در جام ملت‌های آمریکای جنوبی مسی را به رؤیای قهرمانی با آلبی‌سلسته در این رویداد عظیم رساند.

حالا نزدیک به سه ماه پس از جام جهانی، قرار گرفتن دوباره مسی و مارتینز در یک قاب باعث شده تا علاوه بر هواداران آرژانتین، بار دیگر رسانه ها و فوتبال‌دوستان نیز از دیدن این زوج سر ذوق بیایند.

دیدگاه‌ها