کد خبر : 1898110 | 09 فروردين 1402 ساعت 19:54 | 31.5K بازدید | 8 دیدگاه

برگی از تاریخ؛

بازگشت استقلال به ورزشگاه شهید شیرودی (عکس)

آبی‌های پایتخت، آخرین بازی رسمی خود در لیگ را ورزشگاه پیر پایتخت را در سال ۸۰ برگزار کردند.

بازگشت استقلال به ورزشگاه شهید شیرودی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دوره رقابت‌های لیگ آزادگان در فصل ۸۰-۷۹، شاهد اتفاقات جالبی بود. 
در آن سال‌ها و درحالی‌که حدود ده سال بود ورزشگاه پیر شهر پذیرای استقلال نبود، نبرد این تیم با فولاد در تاریخ ۹ فروردین سال ۸۰ در این ورزشگاه برگزار شد.
این دیدار که در ورزشگاه مملو از جمعیت و در حضور حدود سی هزار نفر برگزار شد، در پایان با نتیجه دو بر یک به نفع استقلال به پایان رسید تا این تیم گام بلندی برای رسیدن به قهرمانی بردارد. 
استقلال که به برد در این بازی احتیاج داشت، در زمین ناهموار شهید شیرودی با گل بهنام سراج که در دقیقه هفت زده شد، از حریف خود عقب افتاد؛ ولی گل نیکبخت واحدی در اواخر نیمه و گل‌به‌خودی حسین بختیاری‌زاده پیروزی شاگردان پورحیدری را در برابر بگوویچ رقم زد تا حسن‌ختام بازی‌های استقلال در ورزشگاه شهید شیرودی با پیروزی این تیم همراه باشد.

1836779

این آخرین بازی رسمی آبی‌ها در رقابت‌های لیگ در ورزشگاه شهید شیرودی بود، انها بعد از این بازی، در روزهایی خاص با ترکیبی از بازیکنان اصلی و تیم امید و در ساعت اولیه صبح چند بازی حذفی هم در همان سال در این ورزشگاه برگزار کردند، تا برای همیشه  و با خاطرات تلخ و شیرین حضور در این ورزشگاه را به پایان برسانند، ورزشگاهی که اولین قهرمانی جام باشگاه های آسیا برای این تیم در آن جا رخ داد.

دیدگاه‌ها