کد خبر : 1898124 | 09 فروردين 1402 ساعت 21:59 | 54.6K بازدید | 18 دیدگاه

پست انریکه رزرو شد: سیتی بعد از جدایی گواردیولا

یک رسانه اسپانیایی مدعی شد در صورت جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، گزینه اول مدیران سیتی برای جانشینی او است.

پست انریکه رزرو شد: سیتی بعد از جدایی گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که لوئیس انریکه امروز در مصاحبه‌ای از علاقه خود به مربی‌گری در لیگ برتر انگلیس گفت، برنامه ال‌چیرینگیتو در اسپانیا ادعایی مهم مطرح کرد که بر اساس آن مدیران منچسترسیتی در صورت جدایی پپ گواردیولا برای جانشینی او لوئیس انریکه را گزینه اول خود می‌دانند.

حضور پپ گواردیولا روی نیمکت منچسترسیتی در فصل آینده کاملا قطعی نیست. پپ در ماه نوامبر گذشته قراردادش با این تیم انگلیسی را تا سال 2025 تمدید کرد اما شایعاتی در انگلیس و اسپانیا مطرح است که احتمال جدا شدن پپ از سیتی در پایان فصل جاری را دور از ذهن نمی‌داند. در میانه این شایعات است که ادعای ال‌چیرینگیتو جنجالی شده است.

1836805

در این برنامه ادعا شد که منچسترسیتی با وجود تمدید با پپ همچنان از احتمال اینکه او در پایان فصل جاری تصمیم به ترک سیتی بگیرد نگران است. به همین علت، مدیران باشگاه از چندی پیش برنامه‌ای سری در پیش گرفتند تا جانشین مدنظرشان برای گواردیولا را انتخاب کنند. بعد از بررسی‌ها و جلسات متعدد و با بی‌کار شدن لوئیس انریکه در پایان جام جهانی آنها تصمیم گرفتند انریکه را به عنوان گزینه اول خود در صورت جدایی پپ در نظر داشته باشند.

ال‌چیرینگیتو مدعی است یکی از مهم‌ترین دلایل این تصمیم سیتی نزدیک بودن سبک فوتبال مدنظر گواردیولا با فوتبالی است که لوئیس انریکه در تیم‌هایش دنبال می‌کند. البته منچسترسیتی تا زمان جدایی احتمالی پپ هیچ تماسی با انریکه برقرار نخواهد کرد اما احتمالا به صورت مخفی این موضوع را به اطلاع انریکه خواهد رساند.

منچسترسیتی با توجه به سابقه گواردیولا نگران از دست دادن ناگهانی او است. پپ زمانی که هدایت بارسا را بر عهده داشت با اینکه قراردادش به پایان نرسیده بود بلوگرانا را ترک کرد و بعد از یک سال استراحت راهی بایرن مونیخ شد تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

1832050

دیدگاه‌ها