کد خبر : 1898150 | 10 فروردين 1402 ساعت 07:00 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

استقبال از شکاری و سهرابیان در بازگشت به تمرین؛

دو ملی‌پوش گل‌گهر، انتقال از کمپ به زمین شماره 4

دو ملی‌پوش تیم فوتبال گل‌گهر بلافاصله پس از جدایی از اردوی تیم ملی به تمرینات تیم باشگاهی خود اضافه شدند.

دو ملی‌پوش گل‌گهر، انتقال از کمپ به زمین شماره 4

به گزارش "ورزش‌ سه"، امیر قلعه‌نویی بلافاصله پس از آخرین حضور روی نیمکت تیم ملی اسامی بازیکنان ملی‌پوش در اردوی فروردین ماه را اعلام کرد و بر این اساس آرمین سهرابیان و رضا شکاری از سوی سرمربی جدید تیم ملی به اردو راه پیدا کردند.
البته سهرابیان پیش‌تر در دوره دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش هم به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، اما شانس حضور در بازی‌های ملی به او داده نشده بود تا وقتی در مصاف با کنیا در جمع 11 بازیکن اصلی وارد زمین شد، اولین بازی ملی خود را تجربه کرده باشد.
رضا شکاری دیگر انتخاب امیر قلعه‌نویی از میان شاگردانش بود که با توجه به ترافیک خط حمله و وینگرهای تیم ملی و حضور مهدی طارمی و شهریار مغانلو فرصت بازی به او نرسید، اما به نظر می‌رسد سرمربی جدید تیم ملی حساب ویژه‌ای روی توانایی‌های این بازیکن در ادامه مسیر تا جام ملت‌های آسیا باز کرده باشد.
در شرایطی که گل‌گهر روز جمعه باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران برود، دو ملی‌پوش این تیم بدون استراحت خودشان را به سایر نفرات اضافه کردند تا آماده حضور در این مسابقه شوند. البته که آنها راه دوری را در پیش نداشتند و زمین تمرینی آنها از کمپ تیم ملی در مرکز ملی فوتبال به زمین شماره 4 آزادی که در این فصل گل‌گهر در آن تمرین می‌کند، تغییر کرد.

1836873

دیدگاه‌ها