کد خبر : 1898163 | 10 فروردين 1402 ساعت 00:49 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

عذرخواهی سرمربی و مهاجم فولام از داور مشهور

مارکو سیلوا، سرمربی فولام و الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی این تیم، از رفتار خود در بازی با منچستریونایتد اظهار پشیمانی کردند.

عذرخواهی سرمربی و مهاجم فولام از داور مشهور

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا و میتروویچ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که با برتری سه بر یک شیاطین سرخ به پایان رسید، به شدت به تصمیمات داور مسابقه واکنش نشان دادند و موضوع به گونه‌ای پیش رفت که میتروویچ، به دلیل اعتراض‌هایش اخراج شد و فولام ده‌نفره به بازی ادامه داد‌.

سیلوا در مصاحبه‌ای گفت: من برای اتفاقی که افتاده متاسفم. با کریس کاوانا (داور) صحبت کردم تا عذر بخواهم. او می‌داند که من برای او و کاری که باید انجام دهد احترام قائل هستم. متأسفانه بعد از آن روز او را رودررو ندیدم، اما می‌دانم که او یکی از برجسته‌ترین داوران کشور است و می‌دانم که وقتی دوباره ملاقات کنیم، احترام متقابل بین ما برقرار خواهد شد.

همچنین میتروویچ نیز به نوبه خود در این خصوص بیان کرد: از کارهایم که منجر به اخراجم شد پشیمان هستم. اجازه دادم ناامیدی من را کنترل کند و واکنش من اشتباه بود. سعی کردم توجه داور را به خود جلب کنم، اما از او قدردانی می‌کنم. قرار نبود دستم را روی او بگذارم.

این بازیکن در پایان گفت: من 3 بازی محرومیت را به دلیل کارت قرمز و اتفاقات این بازی باید تحمل کنم. با کریس کاوانا برای عذرخواهی صحبت کردم و هر مجازاتی را از سوی باشگاه می‌پذیرم. اکنون می‌خواهم هر کاری انجام دهم تا آن اتفاق را پشت سر بگذارم و به کمک تیمم برگردم.

دیدگاه‌ها