کد خبر : 1898195 | 10 فروردين 1402 ساعت 12:36 | 76K بازدید | 57 دیدگاه

بازیکنان ناراحتند و کم نمی‌گذارند

حال استقلال خوب است اما تو باور نکن!(عکس)

استقلالی‌ها در شرایطی تمرینات خود را برای با ذوب آهن انجام می دهند که مشکلات زیادی در این باشگاه وجود دارد.

حال استقلال خوب است اما تو باور نکن!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بحران‌های مالی باشگاه استقلال، مساله ای نیست که دیگر کسی از آن بی خبر باشد. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر جدا از بدهی های سنگین به خارجی‌ها و داخلی های سابق خود که مانع از کسب پروانه مجوز حرفه ای خواهد شد، هنوز نتوانسته مطالبات بازیکنان و کادرفنی را بپردازد و این مساله بدون شک روی عملکرد نفرات نیز تاثیر می گذارد.

با وجود مشکلات مالی موجود اما بازیکنان استقلال در تمرینات بسیار باروحیه حاضر می شوند. استقلالی ها که در آخرین روزهای سال 1401 تمرین را تعطیل هم کردند، فعلا موضع سکوت را در پیش گرفته اند و خود را برای بازی با ذوب آهن آماده می‌کنند.

اعضای تیم استقلال مشخصا نسبت به پرداخت نشدن مطالبات مالی آنها توسط مدیران باشگاه ناراحتند اما فعلا تمرکز خود را روی مسابقه روز جمعه با ذوب آهن گذاشته اند و تمام تلاش خود را برای موفقیت در این دیدار انجام می دهند. آنها سعی دارند در تمرینات به حواشی و مشکلات مالی بی توجه باشند اما قطعا وقتی ذهن نفرات درگیر مشکلات باشد،آنها نمی توانند تمام توان خود را بگذارند.

با همه اینها ساپینتو و شاگردانش برای بازی با ذوب آهن آماده می شوند. آنها دوست ندارند جایگاه خوب خود در بالای جدول را از دست بدهندو از کورس عقب بیفتند و سکوت این روزهای نفرات به همین خاطر است.

1836944
1836945

دیدگاه‌ها