کد خبر : 1898227 | 10 فروردين 1402 ساعت 16:46 | 32K بازدید | 44 دیدگاه

کومان: گفتند با مسی تمدید می‌کنیم اما او فردایش رفت!

رونالدو کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند به اتفاقی مهم از دوران حضورش در بارسلونا اشاره کرد.

کومان: گفتند با مسی تمدید می‌کنیم اما او فردایش رفت!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو کومان بعد از جدایی از بارسلونا در تیم دیگری مشغول به کار نبود تا اینکه هدایت تیم ملی هلند را در پایان جام جهانی 2022 به عهده گرفت. او در گفت و گو با یک رسانه هلندی با اشاره به دوران پرفراز و نشیب حضورش در بارسا تاکید کرد که شایسته احترام بیشتری بوده است.

حس خوب بازگشت دوباره به تیم ملی هلند
سرمربیگری تیم ملی کشورم افتخار بسیار بزرگی است. البته قبلا هم چنین تجربه ای داشتم و آن زمان هم گفته بودم که تنها باشگاهی که هدایت آن را به عهده می گیرم بارسلونا است. حضور در تیم ملی موقعیت متفاوتی است که زمان آزاد بیشتری در اختیار شما می‌گذارد. اینجا مجبور نیستید که هر سه روز یک بار بازی کنید.

عاشق بارسا بودم و باید می رفتم!
کومان که در سال 2020 نیمکت هلند را به مقصد بارسلونا ترک کرد در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت دوباره به جمع نارنجی ها یک نوع ادای دین است گفت: "فکر می‌کنم همه از هدف من خبر داشتند. در قراردادم درج شده بود که اگر بارسلونا پیشنهاد بدهد می‌توانم با پرداخت مبلغی مشخص جدا شوم. حتی یک بازیکن هم بابت این اتفاق از من گلایه نکرد. آن زمان به خاطر مشکلات ناشی از شیوع کووید باشگاه وضعیت مالی خوبی نداشت و مشکلات زیادی اطراف خودم احساس می کردم. با این وجود از فرصت بازگشت استفاده کردم چون عاشق بارسلونا بودم."

1837021

شایسته احترام بیشتری بودم
یک سال بدون تماشاگر بازی کردیم و انتظار چنین شرایط بدی را نداشتیم. در ادامه آنتوان گریزمان و لیونل مسی از جمع ما جدا شدند. هیچ گاه فکر نمی‌کردم این همه اتفاق بد یکجا رخ بدهد. به هر حال این هم بخشی از زندگی است و باید قبولش کرد. فقط افسوس می‌خورم که فقط توانستم یک سال و چهار ماه آنجا دوام بیاورم. به نظرم شایسته احترام بیشتری بودم.
زمانی که بارتومئو رفت من فراتر از وظایف یک سرمربی، سخنگوی باشگاه هم بودم. تجربه خوبی اما بسیار پیچیده ای بود. بارسلونا یک باشگاه بسیار پیچیده و سیاسی است که اتفاقات زیادی در آن رخ می‌دهد.

انتظار جدایی لیونل مسی را نداشتم
جدایی او غافلگیرکننده بود. آنها پیش از فصل به من گفتند که فردا با مسی و پدرش دیدار و قرارداد جدید را امضا می‌کنیم و مشکلی بابت ماندنش وجود ندارد. روز بعد لاپورتا به من زنگ زد و احتمال این اتفاق را ضعیف دانست و همان شب مسی رفت. به نظرم لئو آن قدر برای باشگاه زحمت کشیده بود که لیاقت چنین رفتاری را نداشته باشد.

1837020

دیدگاه‌ها