کد خبر : 1898231 | 10 فروردين 1402 ساعت 17:31 | 4.8K بازدید | 2 دیدگاه

به بازیکنانم ایمان دارم

پورموسوی: مسیر صعود را با قدرت طی می‌کنیم

سرمربی استقلال خوزستان بعد از برتری تیمش مقابل ون‌پارس به تمجید از بازیکنانش پرداخت.

پورموسوی: مسیر صعود را با قدرت طی می‌کنیم

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان موفق شد برابر ون‌پارس با دو گل به برتری دست یابد تا با حفظ جایگاه خود در رده دوم، یک گام دیگر به صعود نزدیک‌تر شود.

سیروس پورموسوی با اشاره به تلاش شاگردانش در این بازی گفت: نکته مثبت برای من این است که بازیکنان به بالاترین حد خودباوری دست یافته‌اند تا برتری خود را نسبت به هر حریفی نشان دهند و برای پیروزی بجنگند.

وی ادامه داد: این یک بازی سخت برای ما بود. مطابق چند دیدار قبلی رقبای ما در آستانه بازی با استقلال خوزستان دست به تغییرات فنی و سرمربی خود زدند تا شکل کار و شرایط آنها تغییر یابد. مسلما این موضوع کار ما را سخت می‌کرد اما باید خوشحالی خودم را بابت عملکرد بازیکنانم و تلاشی که آنها برای برد در زمین به اجرا می‌گذارند اعلام کنم. یک پیروزی سخت اما دلچسب برای ما و هواداران استقلال خوزستان بود و امیدوارم این مسیر را در هفته‌های باقیمانده با قدرت بیشتر دنبال کنیم و به هدف خود نزدیک‌تر شویم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره شرایط تیمش گفت: بازی را خوب شروع کردیم و با حمایت هواداران که جا دارد بار دیگر از حضور آنها قدردانی کنم، حریف را تحت فشار قرار دادیم و در نهایت نیز به گل رسیدیم. این سه امتیاز در روز توقف دو مدعی دیگر برای ما ارزشی بالاتر دارد. باید از حمایت مجموعه مدیران تیم نیز تشکر کنم و این نکته را یادآوری کنم که در چند هفته باقیمانده کار سخت و حساس‌تر نیز خواهد بود و نیازمند حمایت بیشتر نیز خواهیم بود.

پورموسوی درباره دیدار حساس هفته آینده تیمش مقابل شمس آذر گفت: به بازیکنانم ایمان زیادی دارم. آنها جزو برترین‌های لیگ هستند و قطعا در این بازی نیز تلاش خواهند داشت تا برتری خود را نشان دهند. اتفاق بزرگی در انتظار تک تک آنهاست و باید سعی کنیم در خانه به بهترین شکل به نتیجه مدنظر برسیم. قطعا کار سختی خواهد بود شمس آذر نشان داده که بی جهت صدرنشین متوالی لیگ نبوده. ما در بازی رفت و در خانه حریف شانس برتری و کسب امتیاز را داشتیم اما بدشانس بودیم. اکنون فرصت مناسبی برای جبران است. قطعا در این بازی باید با بالاترین توان و دو برابر تلاشی که در جدال‌های قبلی حاضر بودیم، در زمین مقابل حریف قرار گیریم. نباید به سادگی جایگاهی که برای آن زحمت کشیده‌ایم را از دست بدهیم و رقبای ما همچنان سایه به سایه و با امید بالا کار را دنبال می‌کنند و از این فرصت نباید به سادگی عبور کنیم. به حمایت ویژه هواداران در این بازی نیاز داریم و امیدوارم ۹۰ دقیقه با تشویق پرشور خود یک روز تاریخی را برای استقلال خوزستان شکل دهند و این قول را از سمت کادرفنی و بازیکنان و مدیران باشگاه می‌دهند که با بالاترین توان و انگیزه برای موفقیت در این بازی تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها