کد خبر : 1933932 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 06:00 | 8.9K بازدید | 3 دیدگاه

کنایه تند سرمربی استقلال خوزستان در مسیر صعود

پورموسوی: من و بازیکنانم، شما همه

سرمربی استقلال خوزستان انتقادات تندی را متوجه تیم‌های رقیب در مسیر صعود به لیگ برتر کرد.

پورموسوی: من و بازیکنانم، شما همه

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان به دنبال پایان دادن به حسرت حضور در لیگ برتر است و با برنامه‌ای ویژه توانست در بهترین موقعیت خود را به جمع تیم‌های بالانشین جدول اضافه کرده و اکنون با حضور در جایگاه دوم بعد از شمس آذر چشم به صعود دوخته است. با این حال آنها در شرایطی این هفته به مصاف چادرملو خواهند رفت که سیروس پورموسوی بابت حواشی چند هفته اخیر لیگ کاملا شاکی است.

سرمربی استقلال خوزستان که در دوران مربیگری‌اش در این تیم قهرمانی لیگ برتر‌ را نیز تجربه کرده، در ابتدای صحبت‌هایش گفت: از روز اول لیگ گفتم که به بازیکنانم ایمان دارم ‌و اکنون نیز که این جایگاه را در اختیار داریم بار دیگر به آنها افتخار می‌کنم. همیشه با آنها صادق بودیم و جایگاه کنونی‌مان را همین جو رفاقت و صداقتی که با بازیکنان داشته‌ایم می‌دانیم. هر چند در چند دیدار اتفاقاتی افتاد که امتیازات حساسی را از دست دادیم اما به هیچ عنوان نسبت به صعود بدبین نیستیم و این حسی است که در بین بازیکنان ما نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما توانایی خود را بالا می‌دانند و بر پایه همین موضوع از تلاش زیادی برای موفقیت در این فصل کار را دنبال می‌کنند. بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و بازی‌های حساس و سخت‌تری را پیش رو داریم. یک لحظه غفلت می‌تواند رویای هر کدام از ما را خراب کند و باید از بالاترین تمرکز برخوردار باشیم. این انگیزه را در بین بازیکنان می‌بینم که خود را بیش از گذشته به اثبات برسانند و به دنبال نتیجه مطلوب در ادامه مسیر باشند.

1544718

سرمربی استقلال خوزستان درباره بازی حساس این هفته مقابل چادرملو گفت: حریف قابل احترامی پیش‌روی ما قرار دارد. آنها به خوبی طی نیم فصل دوم نتیجه گرفتند و مدعی صعود هم بودند. با این حال نباید از نمایش موفق و خوب آنها غافل بود. آقای اخباری به خوبی توانایی خود را در این تیم نشان داد و قطعا قادر خواهد بود در فصل آتی یک اتفاق بزرگ را رقم بزند. با این حال آنها همانند دیدارهای اخیر خود یک بازی جوانمردانه را به نمایش خواهند گذاشت و از این اتفاق استقبال خواهیم کرد. هر دو تیم فوتبال بازی می‌کنند و به نظرم یکی از بازی‌های لیگ را شاهد خواهیم بود. همانطور که گفتم بازی سختی است و نباید آنها را بی انگیزه تصور کرد و این موضوع می‌تواند هم ما را غافلگیر کند و هم کار را سخت کند.

پورموسوی در این بخش از گفتگو گلایه تندی را متوجه برخی تیم‌ها کرد و گفت: دوستان به ما اتهام‌های عجیب و دور از ذهنی می‌زدند اما دیدید که چه اتفاقاتی در ادامه افتاد. شاکله استقلال خوزستان همیشه بر پایه احترام به رقبا و تمرکز روی بازی‌های خودش بوده اما امیدوارم نظارت بیشتری را شاهد باشیم. برخی از دوستان با رفتارهایی عجیب و غیرحرفه‌ای از هم اکنون با به راه انداختن جو نقل و انتقال بازیکن و پیشنهاداتی که دیگر همه می‌دانند برای برهم زدن تمرکز بازیکنان است، به دنبال نتیجه گیری هستند. من به شرف بازیکنان خودم درود می‌فرستم که اینقدر به آنها و عملکردشان ایمان دارم که نیازی نمی‌بینم به دیگر تیم‌ها وعده الکی و واهی بدهیم. از نمایش جوانمردانه دیگر تیم‌ها و خصوصا رقبای خودمان هم استقبال می‌کنم و هیچ وقت مثل دوستان از مسیرهای زشت به دنبال کسب نتیجه نیستیم و نخواهیم بود.

وی در پایان گفت: اینکه به بازیکنان زنگ بزنید که مقابل فلان تیم قوی ظاهر شوید یا برعکس و برای فصل آینده در لیست خرید ما هستید برای چه زمانی است؟ بازیکن امروز که فریب این حرف‌ها را نمی‌خورد و مگر چند بازیکن جذب می‌کنید و بعد مگر بازیکنان شما کیفیت ندارند که اینطور می‌گویید؟ من ضمن احترام و اعتماد به تک تک بازیکنان تیمم، قطعا از بازی جوانمردانه رقبا نیز استقبال می‌کنم و به دوستان توصیه می‌کنم از مسیر دیگری برای رسیدن به هدف استفاده کنند. البته مسیرشان در این فصل با شرایط و انگیزه‌ای که بازیکنانم دارند به نتیجه نمی‌رسد و این دوستان هم اگر در فصل آینده در تیم‌های خودشان ماندند به فکر آن باشند. بازیکنان استقلال خوزستان شرافتمندانه برای هدف‌شان می‌جنگند و نیازی به این مسائل ندارند.

دیدگاه‌ها