کد خبر : 1898233 | 10 فروردين 1402 ساعت 17:39 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

مس امیدوار به گلزنی آقای گل فرصت‌طلب

شاید اگر عارف رستمی با دقت‌تر و فرصت‌طلبی بیشتر طی دو هفته اخیر داشت، اکنون صدر جدول گلزنان را در اختیار داشت اما مهاجم نارنجی‌پوشان امیدوار است برابر آلومینیوم بار دیگر در جمع مدعیان حاضر شود.

مس امیدوار به گلزنی آقای گل فرصت‌طلب

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی از دقایقی دیگر دو تیم مس کرمان و آلومینیوم برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت که نگاه فرزاد حسین‌خانی و هواداران کرمانی به موفقیت و گلزنی مهاجم اول این تیم دوخته شده است.

عارف رستمی که اکنون با هفت گل زده در جایگاه دوم برترین گلزنان فصل قرار گرفته، طی دو بازی اخیر تیمش با بدشانسی بزرگی مواجه شد و ضمن از دست دادن فرصت‌های طلایی مقابل فولاد خوزستان و هوادار تهران، یک بار نیز ضربه‌اش به تیرک دروازه برخورد کرد تا از گلزنی ناکام بماند.

با این حال اکنون مهاجم اول کرمانی‌ها امیدوار است طلسم خود را مقابل آلومینیوم اراک بشکند و راه دروازه حسین پورحمیدی که این روزها با حضور در اردوی تیم ملی با انگیزه زیادی در ترکیب آلومینیوم‌ها حضور یافته را پیدا کند.

او با گلزنی در این جدال قادر خواهد بود به شرکای هشت گله آقای گلی در صدر جدول برسد و باید دید طی هفته‌های باقیمانده قادر خواهد بود یک اتفاق ویژه برای خود و هم‌تیمی‌هایش شکل دهد یا خیر. مس که در تلاش است فاصله خود با کاندیداهای سقوط را افزایش دهد، بیش از گذشته چشم به گلزنی عارف رستمی دوخته و باید دید شرایط برای این مهاجم به چه شکل دنبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها