کد خبر : 1898234 | 10 فروردين 1402 ساعت 17:41 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولین جام ۴۰۲ برای این لژیونر ایرانی!

الشحانیه با حضور بازیکن ایرانی خود به قهرمانی در سطح دوم امیرکاپ قطر رسید.

اولین جام ۴۰۲ برای این لژیونر ایرانی!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال الشحانیه که از حضور امیر روستایی، مهاجم سابق پرسپولیس و پیکان در ترکیب خود بهره می‌برد، شب گذشته برابر البدع در فینال سطح دوم امیرکاپ قطر به برتری رسید و قهرمان این تورنمنت شد.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که امیر روستایی، مهاجم این تیم که در مرحله نیمه‌نهایی نیز با گلزنی و درخشش خود موجبات پیروزی برابر الخریطیات با حضور پژمان منتظری و صعود به فینال تیمش را فراهم کرده بود، در این بازی هم موفق شد با ثبت گل سوم تیمش، شیرینی پیروزی تیمش را دوچندان کند.

مهاجم ۲۵ ساله الشحانیه که سابقه بازی برای تیم ملی امید و باشگاه نفت مسجدسلیمان را هم در کنار تجربه حضور در پرسپولیس و پیکان در کارنامه دارد، این فصل عملکرد خوبی در تیم خود داشته و پیش از این هم با گلزنی از روی نقطه پنالتی مقابل الوکره مانع از رویاپردازی بیشتر یاران امید ابراهیمی در ورژن دیگری از مسابقات امیرکاپ شده بود.

روستایی در ۱۷ بازی این فصل خود با لباس این تیم، ۱۴ بار موفق به گلزنی شده و شش بار نیز به همبازیان خود پاس گل داده است.

البته روستایی تنها عضو ایرانی الشحانیه نیست و این تیم روی نیمکت خود، سعید یونسی را با چندین سال سابقه مربیگری در این باشگاه در اختیار دارد.

مربی‌ای که طی سالیان گذشته به خوبی در این تیم جا افتاده و نقش پررنگی در کادر فنی این باشگاه ایفا می‌کند و امیدوار است امسال با این تیم به لیگ ستارگان قطر صعود کند.

دیدگاه‌ها