کد خبر : 1898253 | 10 فروردين 1402 ساعت 20:25 | 10.4K بازدید | 5 دیدگاه

تکذیب شد: گوندوگان با بارسا توافق نکرده است

درحالی‌که شایعات زیادی درباره انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا مطرح شده است مدیر برنامه‌های ستاره آلمانی سیتی مدعی شد او تا این لحظه با هیچ باشگاهی توافق نکرده است.

تکذیب شد: گوندوگان با بارسا توافق نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ایلکای گوندوگان با منچسترسیتی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. در هفته‌های گذشته شایعات گسترده‌ای درباره آینده او مطرح بود و اکثر شایعات مدعی بودند گوندوگان مورد توجه ژاوی است و با شروع تابستان به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسا خواهد شد.

حتی ادعا شده بود که برادر این ستاره سیتی، ایلهان گوندوگان، که مدیریت برنامه‌های او را به عهده دارد بارها در دفتر بارسلونا دیده شده و با مدیر فوتبال این باشگاه، ماتئو آله‌مانی، دیدار کرده است.

1837049

اما مدیر برنامه‌ای ایلکای گوندوگان امروز این شایعات را تکذیب کرد و در مصاحبه‌ای با گاردین گفت بر خلاف اخبار رسانه‌ای برادرش تا این لحظه با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده است. ایلهان گوندوگان در این مصاحبه گفت:" ایلکای با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده است. این خبر قطعی است. تمرکز او در هفته‌های اخیر به تیمش منچسترسیتی است و می‌خواهد این فصل را به بهترین شکل به پایان برساند. ایلکای اخیرا پسردار شده و این هم موضوع دیگری است که او را مشغول کرده است. هنوز مشخص نیست که او فصل آینده در کدام تیم بازی می‌کند".

گوندوگان هفت سال است که در اتحاد حضور داشته و با پیراهن سیتی به میدان می‌رود. او در سال 2016 دورتموند را ترک کرد و راهی انگلیس شد تا به سیتی بپیوندد. وقتی تابستان گذشته فرناندینیو منچسترسیتی را ترک کرد گوندوگان به عنوان کاپیتان جدید سیتیزن‌ها انتخاب شد. او در این فصل برای تیمش 37 بازی انجام داده، 4 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است.

1708168

دیدگاه‌ها