کد خبر : 1898263 | 10 فروردين 1402 ساعت 21:34 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

حضور قلعه‌نویی به تیم ما انگیزه می‌دهد؛

مطهری: جنگیدن حربه اصلی نساجی است

حمید مطهری می‌گوید حضور امیر قلعه‌نویی در تقابل فردای نساجی و گل‌گهر، به بازیکنانش انگیزه بالایی می‌دهد.

مطهری: جنگیدن حربه اصلی نساجی است

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری در نشست خبری پیش از تقابل نساجی و گل‌گهر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم مثل همیشه به حمایت هواداران خونگرم‌مان نیاز داریم که واقعا فوتبال را می‌فهمند و همیشه تیم‌شان را حمایت کرده‌اند و انتظار من این است که مثل همیشه بیایند و ورزشگاه را پر کنند و تیم ما را با تشویق‌های بی‌امان خودشان، رو به جلو حمایت کنند. ما هر زمانی که توانستیم عطش و احساسات خودمان را با مسائل فنی ترکیب کنیم، یک تیم فوق‌العاده بودیم. دوست دارم برای بازی فردا همه این‌ها ترکیب شود و با حمایت هواداران‌مان، یک شب بزرگ را رقم بزنیم و بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

او سپس در خصوص تیم گل‌گهر بیان کرد: تیم گل‌گهر واقعا قابل احترام است و فوتبال خوبی بازی می‌کند اما ما هم نساجی هستیم و پرامید و پرتلاش. برای بازی فردا یک مسئله‌ای که خارج از مسائل فنی و تاکتیکی مهم است، این است که تیم ما واقعا باید بجنگد. دویدن و جنگیدن، حربه اصلی ما برای بازی فردا است و در کنار آن باید تمرکز بالایی داشته باشیم و در بازی‌های یک در مقابل یک فوق‌العاده عمل کنیم تا بتوانیم با دست پر از بازی خارج شویم.

سرمربی نساجی درباره غایبان پرتعداد نساجی برای بازی فردا گفت: من همیشه در سال‌هایی که مربیگری کردم، به تیم بودن اعتقاد داشتم ولی ما فردا بازیکنان خیلی خوبی را در اختیار نداریم؛ مثل حامد شیری، صابر حردانی که چهار کارته هستند و یکی دو بازیکن مصدوم هم داریم اما ما یک تیم هستیم و این برای ما مهم است. هر چند بازیکنانی هم که نداریم، تاثیرگذار و توانمند هستند و امیدوارم بچه‌های جایگزین بتوانند جای خالی آنها را پر کنند که فکر می‌کنم حتما همینطور خواهد بود.

مطهری در مورد حضور امیر قلعه‌نویی در بازی فردا گفت: در ابتدا به آقای قلعه‌نویی تبریک می‌گویم. من در تمرین تیم ملی هم حضور پیدا کردم و حضوری هم به ایشان تبریک گفتم. نکته بارز درباره آقای قلعه‌نویی این است که شناخت فوق‌العاده‌ای نسبت به بازیکنان لیگ و تیم‌ها دارند و این خیلی کمک می‌کند و انگیزه خیلی خوبی برای بچه‌های تیم من است. ما واقعا از حضور ایشان خوشحال می‌شویم و به ایشان هم خوشامد می‌گوییم. حتی بازیکنان من هم می‌توانند انگیزه بهتری داشته باشند و خودشان را نشان بدهند.

او در پایان تاکید کرد: فرق آقای قلعه‌نویی با سایر مربیان این است که با دقت لیگ را رصد می‌کنند و در این دو بازی هم دیدید که بچه‌هایی که در لیگ خودمان حضور داشتند، بازی کردند و این یک انگیزه برای بچه‌های تیم من است که خودشان را نشان بدهند، چون آقای قلعه‌نویی هم ریزبینانه تیم‌ها را رصد می‌کند.

دیدگاه‌ها