کد خبر : 1898264 | 10 فروردين 1402 ساعت 21:40 | 41.7K بازدید | 33 دیدگاه

محصول جدید از کارخانه زنوزی: آقای گل

دو مهاجم تیم تراکتور با گلزنی در بازی امروز به صدرنشینی خود در جدول گلزنان ادامه دادند.

محصول جدید از کارخانه زنوزی: آقای گل

به گزارش “ورزش سه”، محمد عباس زاده دو بار و رضا اسدی یکبار زننده سه گل از پنج گل تراکتوری ها در خانه نفت مسجد سلیمان بودند. 
عباس زاده طبق معمول با همان لول بدنی عالی و قدرت بدنی فوق العاده و ضربات کشنده و رضا اسدی نیز در بازگشت از تیم ملی از روی نقطه پنالتی سه گل به ثمر رساندند تا از شهریار مغانلو، عارف رستمی و‌ دیگر مدعیان آقای گلی جدا بشوند. حالا عباس زاده اولین گلزن دو رقمی این فصل لیگ است و رضا اسدی نیز با حداقل فاصله(۹ گل) تعقیب می کند. در حالی که مغانلو و عارف رستمی هر یک ۸ گل به ثمر رساندند. 

1837075
نکنه جالب اینکه با وجود دو گلی که عباس زاده به ثمر رساند پاکو خمس در اواسط نیمه دوم او را تعویض کرد تا با آمدن حامد پاکدل به تحرک خطه حمله تیمش اضافه کند که پاکدل در این نقش نمایش بسیار خوبی برای تراکتوری ها داشت. 
جالب اینکه عباس زاده در دیدار رفت مقابل نفت مسجد سلیمان که با رضا مهاجری در لیگ بازی می کرد اولین هت تریک خود را در لیگ‌ برتر  ثبت کرده بود. او در آن مسابقه شروع زودهنگامی در دقیقه دو داشت و آخرین گل خود را در دقیقه ۹۰ وارد دروازه حریف کرده بود. 

1837084
تراکتور با پیروزی در مسابقه امروز تکانی به وضعیت خود داد و با ۳۹ امتیاز بالاتر از مس رفسنجان به گل گهر سیرجان چسبید تا بیش از گذشته حسرت امتیاز های از دست رفته را در دو سه بازی حساس را بخورد.

دیدگاه‌ها