کد خبر : 1898274 | 10 فروردين 1402 ساعت 22:18 | 29.4K بازدید | 26 دیدگاه

فکر نمی‌کردم بازی اینقدر راحت باشد

خمس: این نتیجه کاملا فریبنده است

سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید نتیجه بازی فریبنده است و او به هیچ وجه انتظار چنین بازی‌ای را نداشت.

خمس: این نتیجه کاملا فریبنده است

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان حضور یافت و در حالی که از پیروزی کاملا شادمان به نظر می‌رسید، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

* بازی کاملی را انجام دادیم
سعی می کنیم آنطور که می خواهیم بازی کنیم. امروز بازی کاملی از هر نظر انجام دادیم و نتیجه را گرفتیم و سعی می کنیم در جدول با بهترین رتبه ای که می  توانیم فصل را تمام کنیم. در این نوع بازی بهتر هم بشویم تا تیم کاملی شویم.

* دوست داریم کاملا مالک توپ باشیم
همیشه همین طور خواهیم بود. دوست داریم مالکیت توپ را داشته باشیم و کنترل توپ را در اختیار بگیریم ولی همیشه این اتفاق  رخ نمی‌دهد زیرا حریف هم برای کنترل توپ می آید اما هدف ما همین است که خوب بازی کنیم و برنده شویم.

* اگر گل سوم را سریع نمی‌زدیم، بازی سخت می‌شد
فکر می کنم نتیجه فریبنده است ما در بازی ۲ بر صفر از حریف پیش افتادیم اما در شروع نیمه دوم نفت یک گل زد و بعد این گل به حریف جان داد و اگر گل سوم را در زمان سریع نمی زدیم شاید بازی برایمان کمی سخت می شد ولی آن گل باعث شد که پیروز شویم.

1837068

* پنج گل کاملا ما را راضی کرد
درست است که موقعیت بیشتر داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما ۵ گل هم ما را از این بازی راضی می کند ولی ما باید خوب کار کنیم که موقعیت های واضح را خراب نکنیم ولی ۵ گل را نمی شود در هر بازی زد و از بازی امروز راضی هستیم.

* آرش قادری هافبک جدید ماست
ارش قادری در پست دفاع اخر بازی می کند و چند بار هم در پست هافبک از او استفاده کردیم و خوب جواب داده او بازیکنی است که تحرک خوبی دارد و قد بلند است و روی توپ های هوایی تسلط دارد و اکنون یک گزینه دیگر به بازیکنان ما اضافه شده که از او استفاده می کنیم.

* حس نمی‌کردم بازی انقدر راحت باشد
مجبور بودیم بازی را ببریم تا همچنان در رده های بالای جدول باشیم و برای برد هم امده بودیم هیچ وقت حس نمی کردیم بازی راحت داریم  بازیکنان ما با تمرکز و اعتماد به نفس بالا بازی کردند و خوب گلی که زدیم بازی برای ما راحت شد ولی از ابتدا انتظار نداشتیم که بازی راحت باشد.

دیدگاه‌ها