کد خبر : 1898275 | 10 فروردين 1402 ساعت 22:25 | 31.3K بازدید | 7 دیدگاه

پاتریس اورا:

دشان حق داشت، بازوبند حق امباپه است نه گریزمان!

پاتریس اورا، ستاره سابق فوتبال فرانسه، از تصمیم سرمربی تیم ملی این کشور برای اهدای بازوبند کاپیتانی به کیلیان امباپه که باعث ناراحتی آنتوان گریزمان شده است دفاع کرد.

دشان حق داشت، بازوبند حق امباپه است نه گریزمان!

به گزارش "ورزش سه"، هوگو لوریس که در دو جام جهانی پیاپی با بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه به فینال رقابت‌ها رسیده بود در ماه ژانویه بازنشسته شد تا خروس‌ها با مساله‌ای مواجه شوند که هر چه زودتر باید برای آن راه‌حل پیدا می‌کردند: انتخاب کاپیتان جدید برای فرانسه.

تا پیش از مشخص شدن تصمیم دیدیه دشان خیلی‌ها انتظار داشتند بازوبند به آنتوان گریزمان برسد. او با 32 سال سن یکی از پیشکسوت‌های تیم به حساب می‌آید و 118 بازی ملی در کارنامه دارد. اما دشان تصمیم دیگری گرفت و اعلام کرد کاپیتان تیمش کیلیان امباپه است و گریزمان نقش کاپیتان دوم را بازی خواهد کرد.

در فرانسه همه نگران بودند چرا که می‌دانستند این مساله از پتانسیل به هم ریختن جو رختکن فرانسه برخوردار است. گزارش‌های زیادی در رسانه‌های این کشور منتشر شد که نشان می‌داد گریزمان از تصمیم دشان عصبانی است. اما ظاهرا به خواست فدراسیون فوتبال فرانسه اخیرا جلسه‌ای خصوصی بین امباپه و گریزمان برگزار شده و اختلاف‌ها برطرف شده است.

1837102

پاتریس اورا، ستاره سابق فوتبال فرانسه، به عنوان یکی از پیشکسوت‌های تیم ملی کشورش امروز به دفاع از تصمیم دشان پرداخت و گفت گریزمان فاقد خصوصیات لازم برای رهبری تیم است ولی امباپه می‌تواند به خوبی از پس این مسئولیت برآید.

اورا که در تیم ملی فرانسه در کنار گریزمان 25 بازی انجام داده گفت:" امباپه به عنوان کاپیتان انتخاب شده و همه باید واقعیت را بپذیرند. این تصمیم را مربی‌ای گرفته که بهتر از هر کس تیم ملی را می‌شناسد و نظرش تغییر نخواهد کرد. بعضی می‌‌‌گویند گریزمان چون از همه مسن‌تر است باید کاپیتان باشد ولی به نظر من کیلیان خیلی باهوش است".

ستاره سابق خروس‌ها در ادامه گفت:" زمانی که من در تیم ملی بودم گریزمان اصلا حرف نمی‌زد. گریزی با اخلاق خوبی که دارد همه را به خودش جذب می‌کند ولی او آدمی نیست که قبل از بازی بتواند بچه‌ها را جمع کند و برایشان صحبت کند. او قدرت متحد کردن تیم را ندارد و رهبر نیست. ولی به دلیل تجربه‌ای که دارد می‌تواند بعد از امباپه کاپیتان دوم باشد".

1775041

دیدگاه‌ها