کد خبر : 1898286 | 10 فروردين 1402 ساعت 23:11 | 6.8K بازدید | 3 دیدگاه

شماره پیراهنم کمی حس خوب است و کمی خرافات

انصاری و اولین صحنه مشکوک: فکر کنم پنالتی بود

ساسان انصاری با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادرفنی تیم ملی، به حضور در جمع ملی‌پوشان امیدوار است.

انصاری و اولین صحنه مشکوک: فکر کنم پنالتی بود

به گزارش ورزش سه، ساسان انصاری پس از پیروزی دو بر صفر فولاد برابر پیکان اظهار داشت: یک بازی بسیار خوب از طرف تیم ما بود. همه می‌دانند که پیکان تیم قابل احترامی است و جا دارد به آقای مجتبی حسینی تبریک بگویم که تیم جوان،‌ یک‌دست و بی ادعایی درست کرده است. می‌دانستیم که بازی سختی داریم اما خدا را شکر با تدابیری که کادرفنی برای این بازی داشت، یک بازی حساب‌شده ارائه کردیم و مستحق یه امتیاز بودیم.

او درباره انتخاب پیراهن شماره سه به عنوان یک مهاجم توضیح داد: شماره سه، شماره مورد علاقه من است که از سال‌ها قبل پوشیدم و با آن حس و حال خوبی دارم و مهم همین حس خوب است. فکر می‌کنم به نوعی کمی خرافات هم در آن هست.

انصاری درباره پنالتی‌ای که امروز گرفت و اظهارات بازیکنان پیکان درباره هشدار حسینی به آنها در مورد این بازیکن گفت: فکر می‌کنم پنالتی بود و با توجه به اینکه پیکان بازیکنان جوانی دارد، در آن شرایط کم‌تجربگی کردند. آن هم نظر آقای حسینی و بازیکنان‌شان بوده و قابل احترام است.

او همچنین درباره عملکرد خوبی که در این فصل دارد، عنوان کرد: عملکرد هر بازیکنی بستگی به همه اعضای تیم دارد و اگر بازیکنی عملکرد خوبی دارد، قطعا همه اعضای تیم تاثیرگذار هستند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

مهاجم فولاد در پاسخ به اینکه با حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، چقدر به حضور در جمع ملی‌پوشان امیدوار است، گفت: قطعا آرزو و نهایت خواسته همه بازیکنان لیگ، این است که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشند. آقای قلعه‌نویی مربی بزرگی هستند و پرافتخارترین مربی ایران محسوب می‌شوند و خیلی خوشحالیم که ایشان در این مسند هستند. قطعا من هم امیدوار هستم و تا روزی که هستم تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا یکی از کسانی باشم که ایشان روی من نظر داشته باشد و اگر هم نه، با همه وجودم برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم.

انصاری در خصوص دوندگی بالایی که در مسابقات دارد، گفت: دوندگی هم بازیکن، بستگی به کاراکتر بازی‌اش دارد. سبک بازی من اینطور است و خودم با این سبک انرژی می‌گیرم. سعی می‌کنم در بازی‌ها از نهایت انرژی‌ام استفاده کنم و بعد از بازی هیچ انرژی ذخیره‌شده‌ای در بدنم نباشد و این همیشه باعث رضایت من است که بعد از بازی هیچ توانی ندارم.

دیدگاه‌ها