کد خبر : 1898296 | 10 فروردين 1402 ساعت 23:39 | 95.4K بازدید | 50 دیدگاه

خداحافظی موقت با نوکمپ: رونمایی از خانه جدید بارسا

باشگاه بارسلونا به فدراسیون فوتبال اسپانیا اطلاع داد که به دلیل برنامه نوسازی ورزشگاه نوکمپ فصل آینده مسابقات خانگی خود را در استادیوم مونتوییک برگزار خواهد کرد.

خداحافظی موقت با نوکمپ: رونمایی از خانه جدید بارسا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا عملیات نوسازی و بازسازی ورزشگاه تاریخی خود نوکمپ را آغاز کرده است و مدیران بارسا می‌گویند هواداران به زودی صدای ماشین‌آلات عملیات عمرانی را در اطراف ورزشگاه تاریخی‌شان خواهند شنید.

1837157

بلوگرانا امروز با ارسال درخواستی رسمی به فدراسیون فوتبال اسپانیا اطلاع داد که فصل آینده دیدارهای خانگی‌اش را به جای نوکمپ در استادیوم المپیک مونتوییک برگزار خواهد کرد. در قدم بعدی فدراسیون اسپانیا این موضوع را به یوفا اطلاع می‌دهد تا بارسا بازی‌های اروپایی‌‌اش را هم فصل آینده در این ورزشگاه جانشین برگزار کند.

مونتوییک ورزشگاهی است که برای برگزاری بخشی از رقابت‌های المپیک 1992 بارسلون ساخته شده بود. تابستان گذشته باشگاه کاتالان و شورای شهر بارسلون اعلام کرده بودند که بلوگرانا در فصل 24-2023 از نوکمپ به مونتوییک نقل مکان می‌کند تا بتواند عملیات نوسازی نوکمپ را انجام بدهد.

1837158
ورزشگاه مونتوییک، خانه فصل بعد بارسا

خوان لاپورتا به انجام رساندن سریع پروژه نوسازی نوکمپ را به یکی از هدف های اصلی مدیریت خود تبدیل کرده و موفق شده برای این پروژه 1.5 میلیارد یورو سرمایه جمع‌آوری کند. پروژه‌ای که به نام اسپای بارسا در دستور کار باشگاه است.

1837159
نمایی از نوکمپ جدید

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود عملیات نوسازی ورزشگاه از تابستان پیش رو آغاز خواهد شد. بارسا طبق برنامه‌ زمان‌بندی قصد دارد ساخت و ساز را هر چه سریعتر به پایان برساند تا آبی و اناری پوشان از نوامبر 2024 بتوانند به نوکمپ بازسازی‌شده برگردند. با این حساب، علاوه بر فصل آینده، بارسایی‌ها اوایل فصل 25-2024 هم نمی‌توانند بازی‌های تیم محبوب‌شان را در نوکمپ تماشا کنند و باید مهمان مونتوییک باشند.

دیدگاه‌ها