کد خبر : 1898330 | 11 فروردين 1402 ساعت 11:34 | 13.9K بازدید | 9 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: صف‌های طویل به عشق ناپولی

کوریره دلو اسپورت در شماره امروز خود از تشکیل صف‌های طولانی برای خرید بلیت بازی‌های ناپولی خبر داد.

روزنامه‌های ایتالیا: صف‌های طویل به عشق ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، این روزها به جای میلان، یوونتوس، رم و اینتر این ناپولی است که به تیتر یک روزنامه‌های ایتالیا راه یافته است. اقتدار قابل توجه ناپلی‌ها که آن‌ها را در آستانه یک قهرمانی رویایی در سری آ و حتی موفقیتی غیرمنتظره در چمپیونزلیگ قرار داده باعث شده تا بلیت بازی‌های تیم آبی‌پوش شهر به کالایی بسیار ارزشمند و نایاب تبدیل شده و به تیتر یک روزنامه‌ها راه یابد.

در صفحه نخست شماره امروز کوریره دلو اسپورت عکسی از صف طولانی برای خرید بلیط بازی ناپولی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیده می٬شود که این روزنامه از آن به عنوان تب بالای عشق به ناپولی یاد کرده است.

این روزنامه امروز مصاحبه‌ای اختصاصی هم با مویزه کین، مهاجم جوان باشگاه یوونتوس داشته است. او با تاکید به این که شرایط فعلی یووه را درک می‌کند از آماده‌سازی خود زیر نظر 4 متخصص برای تبدیل شدن به یک ستاره خبر داده است.

کوریره همچنین گزارشی هم به تقابل فوق حساس ناپولی و میلان اختصاص داده است که در آن به دوری یک ماهه زلاتان ابراهیموویچ از میادین هم اشاره شده است.

1837221

گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود به آخرین وضعیت پرونده اتهامات باشگاه یوونتوس پرداخته و تیتر یک خود را هم به احتمال یک انتقال مهم اختصاص داده است.
این روزنامه با اشاره به ارزش 40 میلیون یورویی آندره اونانا از تلاش چلسی برای جذب این بازیکن خبر داد و تاکید کرد که احتمال دارد این بازیکن اینتر را در پایان فصل ترک کند.

1837219

توتو اسپورت تیتر یک خود را به پوست اندازی همزمان یوونتوس و تیم ملی ایتالیا اختصاص داده و از فاجیولی، لوکاتلی و میرتی به عنوان نقش اول‌های این پروژه یاد کرده است.
این روزنامه ایتالیایی در شماره امروز به موضوع گاوی و بارسلونا هم پرداخته و از آن را به عنوان چالشی جدی برای آبی اناری‌ها یاده کرده است.

1837220

دیدگاه‌ها