کد خبر : 1898337 | 11 فروردين 1402 ساعت 12:30 | 34K بازدید | 13 دیدگاه

مهاجم نیجریه‌ای خرافاتی‌های ناپل را نگران کرد

وداع ویکتور اوسیمن با نقاب جادویی

ویکتور اوسیمن در بازگشت از اردوی تیم ملی کشورش متوجه گم شدن یک نقاب جادویی خود شد.

وداع ویکتور اوسیمن با نقاب جادویی

به گزارش ورزش سه، ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، پس از برخورد با میلان اشکرینیار در جریان بازی با اینتر در نوامبر 2021 که به آسیب جدی از ناحیه استخوان گونه او انجامید، اقدام به استفاده از یک ماسک صورت کرد که در کنار محافظت از صورت او، به یک ابزار خرافاتی هم تبدیل شده است.

زمانی که اوسیمن در ژانویه 2022 به زمین بازگشت، ماسک محافظ را به چهره داشت. این ماسک خیلی زود به بخش جدا نشدنی از فوتبال و زندگی ستاره نیجریه‌ای تبدیل شد. از شادی گل تا کیک تولد و تخم مرغ عید پاک... هر جایی که در این مدت نامی از اوسیمن بوده، ردپایی از این ماسک هم دیده می‌شود.

1837229

هواداران ناپولی هم به دیدن ستاره خود با این ماسک عادت کرده و طی بازی‌های اخیر در ورزشگاه مارادونا هم بسیاری از آن‌ها را با ماسک‌هایی مشابه می‌بینیم.

مهاجم گلزن ناپولی در بازگشت از اردوی تیم ملی کشورش متوجه شد که این ماسک را گم کرده است. ولی جایگاه ویژه خرافات میان هواداران ناپولی باعث شده تا کارکنان ارتوپدی که این ماسک را ساخته‌اند به سرعت یک ماسک جدید طراحی کرده و آن را در اختیار اوسیمن بگذارند.

البته این ماسک تا بازی با میلان آماده نخواهد شد و اوسیمن باید در این دیدار حساس ماسک قدیمی خود را استفاده کند. او به هیچ وجه قصد ندارد در این مقطع حساس از فصل بدون ماسک بازی کند و بهانه‌ای دست هواداران خرافاتی ناپولی بدهد.

1837230

دیدگاه‌ها