کد خبر : 1898340 | 11 فروردين 1402 ساعت 13:05 | 8.3K بازدید | 7 دیدگاه

برانکو شایعه دریافت پیشنهاد از عربستان را رد کرد

برانکو ایوانکوویچ گفت که پیشنهادی مبنی بر هدایت تیم ملی عربستان دریافت نکرده است.

برانکو شایعه دریافت پیشنهاد از عربستان را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی هروه رنار از تیم ملی عربستان، نام‌های متعددی برای جانشینی این سرمربی فرانسوی مطرح شده‌اند. یکی از رسانه‌های سعودی نیز شب گذشته خبر داد که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی عمان نیز جزو یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال عربستان است.

برانکو که یک مقطع کوتاه هدایت الاهلی عربستان را برعهده داشت و به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد، اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی عمان مشغول فعالیت است که اتفاقا در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 نیز با عربستان در یک گروه قرار داشت و نتایج قابل قبولی را کسب کرد.

حالا خبرگزاری تسنیم درخصوص شایعات مطرح شده مبنی بر قرار گرفتن نام برانکو در میان نامزدهای احتمالی جانشینی هروه رنار، تماس کوتاهی با سرمربی کروات داشته که وی، شایعات مطرح شده را تکذیب کرد.

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «رسانه‌های عربستانی از شما به‌عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی عربستان یاد کرده‌اند. آیا مذاکره‌ای با عربستانی‌ها در این مورد داشته‌اید یا پیشنهادی از جانب آن‌ها دریافت کرده‌اید؟»، گفت: «خیر، من پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال عربستان دریافت نکرده‌ام.»

طی روزهای گذشته اسامی زیادی برای جانشینی رنار مطرح شده‌اند. از روبرتو مانچینی و زین‌الدین زیدان گرفته تا مربیان دیگری همچون ژرژ ژسوس و رامون دیاز. باید دید در نهایت کدام مربی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی عربستان انتخاب خواهد شد.

دیدگاه‌ها