کد خبر : 1898352 | 11 فروردين 1402 ساعت 14:05 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

تاوان جوان‌گرایی: کلافه مثل مجتبی حسینی (عکس)

مجتبی حسینی در جریان بازی دیروز با فولاد حرص و جوش زیادی کنار زمین خورد و نسبت به اشتباهات نفراتش ناراحت بود.

تاوان جوان‌گرایی: کلافه مثل مجتبی حسینی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خصیصه‌های مجتبی حسینی علاقه به جوان‌گرایی و فرصت دادن به بازیکنان بااستعداد و آینده‌دار است. اوج کار او طی دو فصل اخیر در پیکان بوده که تعدادی از بازیکنان زیر 23 و حتی زیر 21 سال را هماهنگ کرده و با هزینه‌ای بسیار پایین وارد لیگ برتر کرده است.

شاید بتوان گفت با شرایطی که پیکان از نظر میانگین سنی و بودجه‌ای دارد، این تیم تا همینجای لیگ برتر هم عملکرد بدی نداشته و همین که سهمیه تیم در لیگ برتر حفظ شود، برای آن‌ها قابل قبول است اما مسئله مهم انتظارات بالایی است که مجتبی حسینی از شاگردانش دارد.

حسینی که با همین بازیکنان جوان در فصل جاری استقلال و پرسپولیس را متوقف کرده و مقابل سپاهان به برد رسیده، از اشتباهات فردی شاگردانش در برخی مسابقات بسیار ناراحت می‌شود و این را در بازی روز گذشته مقابل فولاد هم دیدیم. سرمربی پیکان همواره در مصاحبه‌های خود و بعد از اشتباهات فردی پرتعداد بازیکنان جوان خود اعلام کرده بازی دادن به بازیکنان کم تجربه و جوان تاوان دارد و حالا از این موضوع بسیار کلافه و عصبانی است.

حسینی که بارها گفته به توانایی‌های بالای شاگردانش اعتماد کامل دارد، در بازی دیروز مقابل فولاد نسبت به اشتباهات فردی یکی، دو بازیکن جوان تیمش که منجر به گلزنی حریف هم شد بسیار عصبانی و کلافه به نظر می‌رسید و تصاویر ثبت شده این مسئله را نشان می‌دهد.او حالا باید تیمش را به بهترین شکل ریکاوری و آماده ادامه مسابقات لیگ برتر کند. خودروسازان باید با انگیزه و روحیه بالا برای مسابقه با هوادار در هفته بیست و پنجم آماده شوند تا بتوانند شکست اخیر را جبران کنند.

1837251
1837252
1837253

عکاس: حامد عراقی

دیدگاه‌ها